Чт, 25.04.2024, 09:08
Мобільна версія | Реєстрація | Вхід
[ Нові повідомлення | Правила форуму | Пошук по темам та учасникам форуму | Пошук по сайту ]
  • Сторінка 1 з 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • »
Форум » Форум » Хардбол » Сценарії для боївок
Сценарії для боївок
Partyzan Дата: 02.09.2010, 01:03 | Повідомлення # 1
Група: Перевірені
Реєстрація: 17.08.2010
Повідомлень: 236
Статус: Offline
Коротше, щоб мене тут ніхто не звинувачував у безпідставних наїздах, пропоную всім скопом зайнятися суспільно корисною працею. А саме розробкою сценаріїв. Від себе знову таки скажу - наші сценарії, які ми вживали рік поспіль на одному і тому самому місці вже дістали.

Отже....

Добавлено (2010.09.01, 23:51)
---------------------------------------------
Місто Х (Зачистка)

Сценарій
Війська Червоних в ході масованого наступу завдали поразки військам Синіх та витіснили їх з міста Х на 20 кілометрів вглиб території. Окремі бойові групи Синіх залишаються в межах міста. За інформацією розвідки Червоних, війська Синіх готують масований контрнаступ в районі міста Х.

Бойова задача
Червоні
•на протязі ___ годин (хвилин) зачистити місто Х від всіх загонів Синіх.
Сині
•за будь яку ціну зберегти свою присутність у місті до початку контрнаступу основних сил Синіх.

Диспозиція

Червоні – одна бойова група. Сині – бойова група, за кількістю наполовину менша за кількість бойової групи червоних.

Коментар
Думаючи протакий сценарій, я тут же згадав Січеслав, де наче б то навалом великих недобудов. Госпіталь по моєму називається. Дніпряни, поправте якщо неправий.
Смисл гри - у грамотній організації зачистки плюс у вмілому маскуванні. Проконтролювати, а тим паче зачистити населений пункт - виключно непроста задача в умовах населеного пункту. Ще складіша задача для супротивників, а саме - тихцем перегаситися до закінчення зачистки, не видавши себе. Тут гратиме роль не скільки вміння стріляти, скільки вміння маскуватися та діяти в режимі відволікаючого маневру.
Памятаєте фразу Л. Бикова з фільму "В бой идут одни старики!"
"- Можете не сбивать самолёты, можете не стрелять, удержишся за хвост ведущего - будешь летать, не удержишься - сожрут к чёртовой матери и пеняй на себя!"

Добавлено (2010.09.01, 23:52)
---------------------------------------------
Пошуково-рятувальна операція

Сценарій
В районі бойових дій зазнав катастрофи гелікоптер Червоних з офіцером розвідки на борту, в наявності якого стратегічно важливі документи. Через складний рельєф місцевості та ймовірну присутність збройних формувань Синіх евакуація з по повітрю є неможливою. В район ймовірного місця падіння гелікоптера відправлено бойову групу Червоних для евакуації вцілілих. Операція обмежена у часі, оскільки розвідка Синіх встановила важливість цілі й направляє свою групу для захоплення екіпажу гелікоптера.

Бойова задача
Червоні
•якомога швидше прийти в зону бойових дій,
•відшукати місце падіння гелікоптера,
•евакуювати до контрольної точки вцілілий екіпаж гелікоптера та офіцера розвідки.
Сині
•якомога швидше прийти в зону бойових дій,
•відшукати місце падіння гелікоптера,
•захопити офіцера розвідки та евакуювати його до контрольної точки синіх.

Диспозиція
Червоні – одна бойова група та екіпаж гелікоптера у складі 3 чоловік екіпажу та 1 офіцера розвідки. Сині – одна бойова група, за кількістю рівна бойовій групі червоних.

Коментар Повторюся - гріш ціна тому бійцю, який тільки вміє натискати на спусковий гачок. В даному сценарії все залежатиме від фізичної витримки та умінні орієнтуватися на місцевості.

Добавлено (2010.09.01, 23:52)
---------------------------------------------
Блокпост

Сценарій
Бойова група Синіх утримує блокпост – стратегічно важливий вузол транспортних комунікацій в районі бойових дій. Очікується висадження у районі бойових дій ударно-диверсійної групи червоних.

Бойова задача
Червоні
•захопити блокпост на протязі однієї доби, який утримується Синіми.
Сині
•знищити всі сили Червоних або знищити штабну групу Червоних.

Диспозиція
Червоні – дві бойові групи та штабна група (штабна група налічує половину складу однієї з бойових груп). Всі три групи висаджуються у різних точках.
Сині – дві бойові групи: охорона блокпоста та розвідувальна група. Остання не має права знаходитися на території блокпоста.

Коментар
Вся фішка в тому, що Сині не матимуть можливості відсиджуватися на блокпості, очікуючи нападу. Водночас червоні за високої активності синіх не почуватимуться вільно на всьому терені дій.

Добавлено (2010.09.01, 23:53)
---------------------------------------------
Караван

Сценарій
Через зону, підконтрольну червоним, Сині намагаються переправити крупний вантаж зі зброєю та спецзасобами партизанським групам в глибині території червоних. Отримавши інформацію від розвідки про ймовірний маршрут пересування каравану, в район направлені кілька пошукових груп Червоних.

Бойова задача
Червоні
•Знайти та знищити караван.
Сині
•Провести караван до контрольної точки

Диспозиція
Червоні – три бойові групи, сині – одна група.

Коментар
Джентльмени, ви звикли стріляти в ціль! А слабо її наздогнати???

Добавлено (2010.09.02, 00:03)
---------------------------------------------
Замість післямови. Як на мене ці чотири сценарії дуже класні та принесуть масу корисного. Проте для їх виконання слід дотриматися деяких умов:
- достатньо великий терен дій. Хоча б 500 на 500 м.
- кількість бійців має сягати мінімум 10.
- бажання бійців грати у команді та виконувати наказ обраних командирів.
- достатня терплячість хоча б на години 2.
- наявність мінімальних знань про топографію та орієнтування на місцевості.

П.С. Прошу викладати тут свої сценарії з детальним описанням.


http://www.partyzan.kiev.ua/ - ПАРТИЗАН - український військово-патріотичний веб-сайт.
 
Hеlvig Дата: 02.09.2010, 11:51 | Повідомлення # 2
Група: Резерв
Реєстрація: 11.08.2010
Повідомлень: 2004
Статус: Offline
http://hardball.in.ua/forum/viewtopic.php?f=1&t=1087&start=0


"В правосєка два раба,
потомушо жизнь борьба" © Mykola Voskalo
 
shermanleon Дата: 03.09.2010, 01:23 | Повідомлення # 3
Група: Резерв
Реєстрація: 17.08.2010
Повідомлень: 258
Статус: Offline
Угу!)) Читав!)) Я за нові сценарії!))

 
Hеlvig Дата: 03.09.2010, 01:40 | Повідомлення # 4
Група: Резерв
Реєстрація: 11.08.2010
Повідомлень: 2004
Статус: Offline
Нагадаю, що на суботу планується сценарій, який походит з фільму "В зоне особого внимания". Суть така. Є дві команди, більш чисельна(охорона), та меньша(диверсанти). Завдання диверсантів знищити один з трьох об єктів противника(який саме з трьох, знають тільки диверсанти, їх противник цього не знає, тому мусить охороняти всі три обьєкти, або визначити той, який буде атаковано, і охороняти саме його). Завдання охорони захистити свої обьєкти від знищення, а також по можливості ліквілувати диверсантів. Технічно це відбуватиметься так. На місцевості визначаємо три обьєкти, та позначаємо їх прапорами. На трьох папірцях виписуємо ці обьекти. Представник команди охоронців тягне один з трьох папірців, та, не дивлячись передає його представнику диверсантів. Два іньших папірця не читаючи знищуються.Представник диверсантів читає , який саме обьєкт має бути захопленний, та зберігає цей папірець з завданням до кінця гри. Після гри завдання показується представникам охорони, щоб вони пересвідчились, що напад відбувся саме на той обьєкт, який був указаний у завданні. Захоплення прапора означає знищення охороняємого обьєкту.


"В правосєка два раба,
потомушо жизнь борьба" © Mykola Voskalo
 
shermanleon Дата: 03.09.2010, 01:45 | Повідомлення # 5
Група: Резерв
Реєстрація: 17.08.2010
Повідомлень: 258
Статус: Offline
Можна спробувати!)

 
Partyzan Дата: 03.09.2010, 09:33 | Повідомлення # 6
Група: Перевірені
Реєстрація: 17.08.2010
Повідомлень: 236
Статус: Offline
Гарно придумано. У нас прапори (чи щось подібне) є?

http://www.partyzan.kiev.ua/ - ПАРТИЗАН - український військово-патріотичний веб-сайт.
 
Hеlvig Дата: 03.09.2010, 10:48 | Повідомлення # 7
Група: Резерв
Реєстрація: 11.08.2010
Повідомлень: 2004
Статус: Offline
Три палиці на прапори я витешу, тканину (формату приблизно А-4) пошукаю. Але, якщо в кого є шмат тканини, прихопітьт, бо у мене є тільки чорна, та олива smile


"В правосєка два раба,
потомушо жизнь борьба" © Mykola Voskalo
 
Dare-devil Дата: 13.10.2010, 10:54 | Повідомлення # 8
Група: Перевірені
Реєстрація: 20.07.2010
Повідомлень: 783
Статус: Offline
В этой теме предлагаем/обсуждаем сценарии боёвок и ничего более! © Admin

Главное не награда, а борьба!
 
Hеlvig Дата: 10.12.2010, 12:53 | Повідомлення # 9
Група: Резерв
Реєстрація: 11.08.2010
Повідомлень: 2004
Статус: Offline
накрапав на скору руку сценарій, так, для розвитку альтернативній сталкеру антуражность smile Тільки гелікоптерів там немає sad

Ситуация. В тылу обороны противника появляется "десант" и начинает БД по захвату штаба. Десант численно меньше составом, чем враг. Задача десанта- захватить штаб, задача противника - ликвидировать угрозу. Имитация высадки подкреплпния с вертолетов- в зону БД оставляется "коридор" по которому через него сначала "высаживается" первоначальный десант ( не полным составом), через небольшой интервал времени подкрепление, последующее подкрепление десанту идет из респаунда. Высадка подкрепления идет по часам, с увеличивающимися перерывами. Например через 10 мин, потом через 15, 20 и т.д. Есть сложности, например авангарду десанта прийдется закрепиться в обороне "на ходу". В таком сценарие будет интересно и штурмовикам и снайперам. Респаунд дается "десантникам" Противник играет с респаундом, стабильным по времени. Да, соотношение численности команд нужно еще продумать. Это все, что пришло в голову за пару минут, примерно вспомнив сюжет фильма. Ну, еще можно, для антуражу вначале боев устроить засаду на движущююся по лесу колонну )))



"В правосєка два раба,
потомушо жизнь борьба" © Mykola Voskalo
 
maks Дата: 19.03.2012, 23:20 | Повідомлення # 10
Група: Резерв
Реєстрація: 15.11.2011
Повідомлень: 311
Статус: Offline
Вот соченил сценарий, критикуйте:
Пример : 6 человек из них 2 диверсанта (Д) и 4 допустим команда (К). «Д» и «К» начинают игру с противоположных сторон полигона. На территории самого полигона будут размещаться 3 объекта (ну скажем крашеные бутылки) о месте розположения которых знают только «Д». Задачей «Д» будет СКРЫТНО не вступая в бой собрать эти объекты, в свою очередь задачей «К» будет разыскать и и обезвредить диверсантов .
Сценарий можно модифицировать под количество игроков, площадь полигона и.т.д., да и о месте розположения «бутылок» должны знать только «Д», что б «К» изначально не делала засады, ну а если «К» найдет объект то пожалуйста делайте засаду, минируйте и тому подобное.

smok
 
Tpacep Дата: 20.03.2012, 13:37 | Повідомлення # 11
Група: Адміністратори
Реєстрація: 19.10.2010
Повідомлень: 3749
Статус: Offline
Можно попробовать. Вчера сам думал о чём-то подобном. Главное - заставить по сценарию снайперов немного двигаться, чтобы чуть уравнять шансы сторон. Иначе их - залёгших и замаскированных - в лесу рассмотреть нереально. А вот они все перемещения противника замечают первыми, и сценарий превращается в тренировку снайперской стрельбы по подвижным целям.

П.С. Давненько тема не поднималась... Видно, команде уже приелись тупые встречные бои, что безусловно радует! wink
 
maks Дата: 20.03.2012, 14:06 | Повідомлення # 12
Група: Резерв
Реєстрація: 15.11.2011
Повідомлень: 311
Статус: Offline
Quote (Tpacep)
А вот они все перемещения противника замечают первыми, и сценарий превращается в тренировку снайперской стрельбы по подвижным целям.

Так основной целью "диверсантов" пройти незамеченными и вступать в бой только при крайней необходимости, или даже лучше попытаться уйти от погони а не воевать.
 
Koljan Дата: 20.03.2012, 14:20 | Повідомлення # 13
Група: Резерв
Реєстрація: 16.02.2012
Повідомлень: 1364
Статус: Offline
мне етот сценарий нравиться. В том его и смысл(уйти отпреследования, в бой стараться не вступать). Ето что-то новенькое и интересное

Добавлено (2012.03.20, 12:20)
---------------------------------------------
Только на сколько я понял територия долна быть побольше. А то Д и уйти никуда не смогут, и даже обойти)))




 
Tpacep Дата: 20.03.2012, 17:42 | Повідомлення # 14
Група: Адміністратори
Реєстрація: 19.10.2010
Повідомлень: 3749
Статус: Offline
С размером игровой зоны важно найти золотую середину. На большой территории у команды "К" не будет шансов найти небольшие объекты типа бутылки, а в тесноте "Д" не смогут действовать скрытно.

И ещё надо оговорить в сценарии своеобразную "буферную зону", где размещать "объекты" нельзя. Иначе "Д" могут себе немного подыграть, разместив "объект" на краю полигона, чтобы потом быстро сделать рывок к нему, пока "К" будет осторожно обследовать территорию.

Пока размышлял, вспомнился сценарий по пересечению "границы". Мы с Вортексом однажды уже отыгрывали похожий с Джедаями на Водогоне. Суть в том, что игроки делятся на две неравные стороны - "пограничники" (бОльшая по численности) и "нарушители границы" (1-2 игрока). В лесу выбирается полоса местности, протяжённость которой зависит от кол-ва "пограничников" (чтобы они не смогли наглухо перекрыть проход, а были вынуждены вести патрулирование). "Нарушители" д.б. легковооружённые, чтобы им не было большого резона ввязываться в перестрелку. Далее "погранцы" отправляются на "ввереный участок границы" smile , а "нарушители" должны пересечь его в одном из указанных направлений.
 
maks Дата: 20.03.2012, 17:57 | Повідомлення # 15
Група: Резерв
Реєстрація: 15.11.2011
Повідомлень: 311
Статус: Offline
Quote (Tpacep)
И ещё надо оговорить в сценарии своеобразную "буферную зону", где размещать "объекты" нельзя. Иначе "Д" могут себе немного подыграть, разместив "объект" на краю полигона, чтобы потом быстро сделать рывок к нему, пока "К" будет осторожно обследовать территорию.

Ну я думаю по этому поводу не нужно заморачиваца, ведь хардбол игра для "честных" людей темболие мы играем внутрекомандные игры, и я уверен что среди наших такого не будет. Да и смысл в такой игре где быстро пробижал, собрал все объекты и закончил? smile
А вот на щет границы реально круто, и я даже знаю для этого неплохое место biggrin
 
Tpacep Дата: 12.05.2012, 01:51 | Повідомлення # 16
Група: Адміністратори
Реєстрація: 19.10.2010
Повідомлень: 3749
Статус: Offline
Одна команда занимает высоту (или др. объект), окапывается и должна продержаться там определённое время. Задача другой команды - в отведённое время выбить противника. Защитники могут перемещаться по своему "объекту", но покидать его не имеют права. Штурмующие не ограничены в направлении ударов и вне прямой видимости от цели имеют респаун. Каждый штурмующий имеет право отреспиться 2 раза. Респауниться можно не менее, чем по 2 человека одновременно. Защитники высоты респа не имеют, "убитые" уходят сразу в лагерь и там дожидаються окончания игры. Игра продолжается до окончания условленного времени или полного "уничтожения" одной из сторон.
 
Phantom Дата: 12.05.2012, 09:00 | Повідомлення # 17
Група: Перевірені
Реєстрація: 20.01.2012
Повідомлень: 918
Статус: Offline
Вспоминая ее , на высоте достаточно открытая местность , из лесочков снайпера пощелкают не мало!Будет хардбольная "9 Рота" biggrin
Но сценарий интересный, как в деле посмотрим.


Повідомлення відредагував ruud1k - Сб, 12.05.2012, 09:01
 
Tpacep Дата: 12.05.2012, 09:29 | Повідомлення # 18
Група: Адміністратори
Реєстрація: 19.10.2010
Повідомлень: 3749
Статус: Offline
А где я тут упомянул про местность?
Сценарий на месте адаптируется под любую местность. Или местность под сценарий. Можно всех снайперов определить в оборону, можно выбрать заросший холмик, наконец, можно взять лопатки и быстро наделать окопчиков, брустверов и укреплений из брёвен. То уже тех. вопрос и к теме не относится.

Quote (Dare-devil)
В этой теме предлагаем/обсуждаем сценарии боёвок и ничего более! © Admin
 
Trio Дата: 19.11.2012, 22:05 | Повідомлення # 19
Група: Адміністратори
Реєстрація: 28.04.2012
Повідомлень: 3150
Статус: Offline
недавно наткнувся на опис однієї страйківської гри, яка тривала кілька днів і раптом згадав, що колись Трасер говорив, що єдиною перевагою страйку перед хардом є можливість кількаденних ігор. в мене виникла ідея як цей "недолік" нівелювати...ідея спеціально для того, аби її розбомбили.можливо з неї щось вийде, можливо ні.
суть в тому, щоб спробувати провести кількаденну гру.звичайно, кілька днів в масках ми не просидимо, а тому створити якесь правило, що, наприклад,кожні 1.5-2 години перерва на "подихати". перерва не поширюється на тих, хто веде активну "війну".години визначаються конкретно, аби всі команди знали,коли стрільби нема.грати весною або восени, коли нежарко і є чим дихати

ідея виглядає трохи брєдовою навіть мені.але цікаво хто що про це думає


"Тот, кто не помнит своего прошлого,осуждён на то, чтобы пережить его вновь." Джордж Сантаяма

"Самые жаркие уголки в аду оставлены для тех, кто во времена величайших нравственных переломов сохранял нейтралитет..."(с)
 
Phantom Дата: 20.11.2012, 19:55 | Повідомлення # 20
Група: Перевірені
Реєстрація: 20.01.2012
Повідомлень: 918
Статус: Offline
Можно было бы устроить такой сценарий на высотке, только жестко определить время, вплоть до контроля судьи.

Добавлено (2012.11.20, 18:06)
---------------------------------------------
Без снимание масок не получится, по этому это и не будет продолжительной игрой, а будет 2 или 3 игры в подряд.
 
Форум » Форум » Хардбол » Сценарії для боївок
  • Сторінка 1 з 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • »
Пошук:

©2010-2024 Київська хардбольна команда "ZAGRAD"Безкоштовний хостинг uCoz