Чт, 18.04.2024, 15:53
Мобільна версія | Реєстрація | Вхід
[ Нові повідомлення | Правила форуму | Пошук по темам та учасникам форуму | Пошук по сайту ]
  • Сторінка 2 з 3
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • »
Форум » Форум » Хардбол » Сценарії для боївок
Сценарії для боївок
Koljan Дата: 21.11.2012, 12:22 | Повідомлення # 21
Група: Резерв
Реєстрація: 16.02.2012
Повідомлень: 1364
Статус: Offline
Стосовно кількаденного сценарія, то ідея мені подобається. Просто сценарій буде складатися із різних фаз. Наприклад - перша фаза: знайти три прапорці на певній території в повній снарязі без масок. Друга, власне бій. Третя - ще якусь фігню придумати. Адже вміння вижити на війні не обмежується вмінням влучно стріляти і швидко бігати. Є купа інших моментів.



 
Phantom Дата: 21.11.2012, 13:24 | Повідомлення # 22
Група: Перевірені
Реєстрація: 20.01.2012
Повідомлень: 918
Статус: Offline
А без масок - это было бы креативно и интересно, нужно бы придумать что искать и как помешать противнику.
 
Tpacep Дата: 21.11.2012, 15:37 | Повідомлення # 23
Група: Адміністратори
Реєстрація: 19.10.2010
Повідомлень: 3749
Статус: Offline
Искать - батарейки. Кто не найдёт - будет играть след. фазу в запотевшей маске tongue
Ну, или доп. боекомплект. Не найдёшь - придётся экономить боеприпасы.

А прямо мешать этому и не нужно. Достаточно установить лимит времени на поиски. У каждого - своя задача, описанная в виде координат или ориентиров. Карта и компас обязательны каждому. Каждый прячет трофей для кого-то другого. Заодно получиться интересная тренировка по ориентированию. Можно отрабатывать как индивидуально, так и командно.
 
Koljan Дата: 25.11.2012, 21:43 | Повідомлення # 24
Група: Резерв
Реєстрація: 16.02.2012
Повідомлень: 1364
Статус: Offline
Нач так, я придумав сценарій, за яким хочеться пограти. Потрібно 7-8 чоловік на гру, якщо буде більше то це гуд. Викладую його на ваш розгляд. Приймається лише конструктивна критика в питаннях доопрацювання сценарію. Якщо комусь не подобається сценарій, то хай йде під три чорти і всерівно грає!!!
І так:
Сценарій: «21.12.13 – рік по тому»
Місце: Десь в лісах України (Биківня)
Час: з ранку до вечора в холодну пору року (з 9:30 до 16:00)
Мета: вижити
Після катастрофічного сплеску активності Сонця минув рік. Попри те, що потужний вибух на небесному світилі тривав лише кілька секунд, відбулися різкі зміни у всій нашій галактиці, і планета Земля не стала виключенням. Внаслідок надмірної сонячної активності вийшли з ладу всі електроприлади, зупинилося видобування корисних копалин, почалася паніка… світ пірнув у пітьму.
Через відхилення земної осі в усіх регіонах почалися землетруси не менше ніж 6 балів за шкалою Ріхтера, що в свою чергу спричинило виверження вулканів. Але не це виявилося найстрашнішим. Далі світ поринув у холод. Знане всіма добре старе Сонце перестало зігрівати і повсякчас випромінювало лише смертоносні невидимі гамма промені. Такі поняття як держава, місто, сільське господарство, тепло, демократія, хліб, шоколад тощо зникли. Натомість їм прийшов холод, голод, хаос, смерть, які стали звичним буденним ділом. Світ змінився і вже ніколи не стане таким, як раніше. Більшість людей загинуло, а ті, хто чудом вціліли намагалися добути воду, їжу і сховатися від тимчасових гамма випромінювань із Сонця, які вбивали все живе…
Деякі люди збивалися у групи, які називалися кланами, сектами, бандами тощо. Постійно кочуючи в пошуках поживи час від часу вони стикалися у запеклих кровопролитних боях за їжу та воду.
Передовий розвідувальний загін клану «Супернова» стикнувся із загоном мародерів. Попередня розвідка показала, що в регіоні, за який вестимуться бої є запаси води, їжі та боєприпасів необхідних для виживання. Проте, їх чекає ще один сюрприз: в лісі живе самотній мисливець за головами, який всіма способами буде боронити свої угіддя.
Правила гри: однохітовка, після виходу з гри гравець обов’язково повинен пробути на респаунді щонайменше 5 хвилин для входу в гру. Кожних 35 хвилин всі гравці, через сплеск гамма випромінювання (позначатиметься гудком, або свистком) повинні знайти сховок та пробути в ньому до сигналу ( той же таки гудок). Перший гудок означатиме, що залишилася 1 хвилина до сплеску випромінювання, другий – що сплеск відбувся. Сховком може послужити будинок, бліндаж, або той же респаунд (який знаходитиметься на певній відстані від поля бою). Якщо гравець не встиг знайти сховку, він йде для відновлення на респаунд. Саме поле бою включатиме в себе будинок, територію лісу в 100 м кв., підземний сховок, та два респаунда. На мисливця гамма випромінювання не діє, бо він мутував і пристосувався до нього.
В зоні дій знаходитимуться 4 пляшки із водою (промарковані кольоровим скетчем). Вода знадобиться розвід групам, щоб клан «Супернова» та мародери у своїх штабах змогли провести експертизу на пригодність її до споживання. Про їх місце знаходження знає лише мисливець.
Гра триває 2-3 години(розберемося походу)
Одна пляшка - 10 балів, один вбитий ворог - 1 бал(внесено зміни - 2 бали), в тому числі й мисливець.
Після того як гравець виходить з гри - він зобовязаний розписатися, щоб потім підрахувати бали. Після принесення пляшки на респ, гравець також повинен записати що пляшка доставлена.
Завдання розвідувального загону з клану «Супернова»:Знайти та захопити якомога більше пляшок з водою та вбити якнайбільше ворогів.
Завдання розвідувального загону мародерів: Знайти та захопити якомога більше пляшок з водою та вбити якнайбільше ворогів.
Завдання мисливця: створювати несприятливі умови для бойових дій, заважати «Суперновій» та мародерам у захопленні пляшок.
Мисливець відіграє роль організатора гри, стежить за часом, позначає сплески гамма випромінювання. Виходить з гри, якщо вбили і не чекає 5 хвилин аби повернутися. Респ обирає за власним бажанням. Якщо мисливець пересувається без зброї по полю бою, то значить він виконує організаторські функції і за влучання у нього бали не зараховуються.
Кінець гри: позначається 3-4 довгими гудками. Після гри бали сумуються і визначається переможець.

Добавлено (2012.12.06, 11:14)
---------------------------------------------
Короче, полазив по форуму джедаїв. вони мій сценарій відіграли, відгуки позитивні. прикро, що сценарій виходить для них написав




 
Dare-devil Дата: 06.12.2012, 13:46 | Повідомлення # 25
Група: Перевірені
Реєстрація: 20.07.2010
Повідомлень: 783
Статус: Offline
Quote (Koljan)
Короче, полазив по форуму джедаїв. вони мій сценарій відіграли, відгуки позитивні. прикро, що сценарій виходить для них написав

Всё, теперь ты авторитет по сценариям! smile Давай, придумывай новый, ещё круче! biggrin


Главное не награда, а борьба!
 
Koljan Дата: 13.12.2012, 12:24 | Повідомлення # 26
Група: Резерв
Реєстрація: 16.02.2012
Повідомлень: 1364
Статус: Offline
та придумувати не проблема. хотілося б в них пограти. тому доки попередній не пограємо, нові не виставлю на показ
Цитата Dare-devil
Всё, теперь ты авторитет по сценариям!

скоріше не авторитет, а лише перша половина слова - автор...




 
Tpacep Дата: 20.01.2013, 00:57 | Повідомлення # 27
Група: Адміністратори
Реєстрація: 19.10.2010
Повідомлень: 3749
Статус: Offline
Мини-сценарий "Крысы"

Ситуєйшн: в результате бомбоштурмового удара по позициям повстанцев, большинство из них погибли или отступили на север. В полуразрушенном здании остались скрываться несколько раненных партизан. Наземные части правительственных войск проводят зачистку территории…

Одна команда ("партизаны") занимает дом и носа не показывает наружу. Поскольку они легкораненные, то могут передвигаться ограниченно (только внутри здания!) и надеются тихо пересидеть зачистку. Однако, хрен им! smile Вторая команда ("уборщики") планомерно чистят квадрат за квадратом и следующим в их списке адресов значится этот самый дом. Заходить в него они могут с любого направления. "Партизаны" могут наблюдать за их подходом, но открывать огонь имеют право только в том случае, когда противники зашли внутрь (т.е. надежды на "пронесёт" уже нет) или те первые открыли огонь (т.е. партизаны сами спалились).

Смысл сценария – тренинг входа в здание и зачистки/боя внутри.


Повідомлення відредагував Tpacep - Нд, 20.01.2013, 01:02
 
Phantom Дата: 21.01.2013, 00:22 | Повідомлення # 28
Група: Перевірені
Реєстрація: 20.01.2012
Повідомлень: 918
Статус: Offline
Сценарий "КОРДОН"
Я предлагаю модернизированный  сценарий с колонной и засадой снайперов .Я хочу разнообразить, засада не должна состоять только из снайперов.Скорее это смесь перехода границы, колоны и перехвата груза.
Задача у колонны- один груз, нужно донести до финишной черты с разметками  от и до ,линия большая что бы нельзя было стать на линии и ждать  прихода груза.
Засада (3-5) выходить из пункта Б и В . Они могут стоять хоть все на линии и ждать, но эффективнее на мое мнение будет вдвинутся на перехват или разведку что бы обнаружить груз и всеми силами не пустить или убить всех, а можно забрать груз и самим уйти к линии финиша .
Колонна (4-6) выходит из пункта А к финишу, по маршруту которому захотят и как захотят,  может ударить в одну точку где меньше сопротивление или обманом ударить что бы один боец из колоны с грузом прополз под шумок к финишу.
Какие плюсы я вижу в нем: тренировка выносливости(расстояния не малые), мозговой штурм( проверка командирских и тактических способностей, идеальным будет если полевыми командирами с одной и с другой стороны будут кап. и зам. капитана), работа с картой и ориентировка на местности каждого, умение передавать правильную инфу по рации и тд.Все то что не маловажно для больших игр.Для этого нужно сделать карту местности с сеткой координат, думаю гугл мап в помощь.
Была мысль вообще сначала дать координаты груза на карте, его нужно найти и дальше как написано выше....
Я практически нащупал то равновесие сторон, нужно помочь дополнить его и исправить до того идеала, конечно если он хоть как то заинтересует.
ЗЫ Естественно игра только на теплое время, без снега.


Есть еще мысль.У партизан есть еще один груз с координатами на карте у обеих сторон, они могут защитить или не рисковать ослаблением позиций.Колона может его выкрасть или же все не усложнять.А зачем это все?Для того что бы при потере основного груза выполнить задачу хоть на половину и донести 2й груз.Если у команды 2 груза пронесено через финиш то задача выполнена на 150 процентов.
Так же возможно использование растяжек и дымов.


Повідомлення відредагував Phantom - Пн, 21.01.2013, 03:09
 
Hеlvig Дата: 21.01.2013, 00:41 | Повідомлення # 29
Група: Резерв
Реєстрація: 11.08.2010
Повідомлень: 2004
Статус: Offline
Заманчиво. Чур, я за сепаратистов))) Только текстов и легенд не нужно.


"В правосєка два раба,
потомушо жизнь борьба" © Mykola Voskalo
 
Trio Дата: 21.01.2013, 00:46 | Повідомлення # 30
Група: Адміністратори
Реєстрація: 28.04.2012
Повідомлень: 3149
Статус: Offline
Phantom, сценарій мені подобається..але чогось не вистачає..поки не знаю чого..якось воно лінійно мені здається.хоча сьогоднішня боївка мені сподобалась..

П.С. Дім, "сепаратисти" - дуже конкретний термін, так само як і партизани, і як терористи. не все сепаратисти є партизанами чи терористами і далеко не всі партизани і терористи є сепаратистами..не слухай російських новин biggrin


"Тот, кто не помнит своего прошлого,осуждён на то, чтобы пережить его вновь." Джордж Сантаяма

"Самые жаркие уголки в аду оставлены для тех, кто во времена величайших нравственных переломов сохранял нейтралитет..."(с)
 
Trio Дата: 21.01.2013, 01:02 | Повідомлення # 31
Група: Адміністратори
Реєстрація: 28.04.2012
Повідомлень: 3149
Статус: Offline
та легенду не треба..ми ж не малі діти..хоча якщо нема що робить, можешь написати..тільки давай без політики =)нехай сторони будуть вигаданими =)

"Тот, кто не помнит своего прошлого,осуждён на то, чтобы пережить его вновь." Джордж Сантаяма

"Самые жаркие уголки в аду оставлены для тех, кто во времена величайших нравственных переломов сохранял нейтралитет..."(с)
 
Tpacep Дата: 21.01.2013, 01:20 | Повідомлення # 32
Група: Адміністратори
Реєстрація: 19.10.2010
Повідомлень: 3749
Статус: Offline
Поскольку это описание чуть модифицированного сценария "Караван", который предлагал Партизан в первом посте данной темы, то предлагаю так его и называть.

Для "караванщиков" предоставить 1 из 3 маршрутов на выбор, маршруты оговариваются заранее. Растянутый финиш, чтобы "засада" не смогла просто подкараулить в одной точке - хорошая идея, поддерживаю. Попробовать совместить всё это дело с ориентированием тоже было бы очень интересно. Но доп. грузов не нужно, слишком сложно получиться. Груз - что-то неудобное, типа автопокрышки ("Чур, не от Камаза!" - скажет Девил biggrin ).

Да, и никаких легенд в трёх томах не нужно. Всё, что не касается непосредственно правил игры - макс. коротко и лаконично.
Ну и ИМХО: послед. время меня что-то очень умиляет, когда хардболисты пытаются примерять на себя образ всяких разных "шпецназов" и прочих САС smile Обозвать не проблема, проблема соответствовать wink Лучше уж просто "красные" vs. "синие"...


Повідомлення відредагував Tpacep - Пн, 21.01.2013, 01:23
 
Phantom Дата: 21.01.2013, 01:41 | Повідомлення # 33
Група: Перевірені
Реєстрація: 20.01.2012
Повідомлень: 918
Статус: Offline
Ну ладно....весь кайф ломаешь! sad
1.Это никак не описание модифицированного сценария "Караван"
2.Никаких маршрутов на выбор.
3.Какие спецслужбы?Сепаратисты - не спецслужба, а на название одной из сторон.ГРУ - спецслужба, но она останется одной из сторон, так как удобно.
4.груз будет документы, так как расстояние предполагает очень много двигаться, и главный козырь сценария - возможность не заметно проникнуть на кордон.
Впрочем так и называю сценарий "КОРДОН" !
Действительно, много текста получится. Но попрошу принять именно этот вариант сценария, не менять его суть кардинально.
Ах...может начать книжки писать, военные романы?


Повідомлення відредагував Phantom - Пн, 21.01.2013, 01:50
 
Trio Дата: 21.01.2013, 01:55 | Повідомлення # 34
Група: Адміністратори
Реєстрація: 28.04.2012
Повідомлень: 3149
Статус: Offline
ІМХО я не хочу навіть у грі воювати за ГРУ, бо 1) я не спец 2)хардбол поза політикою. з цієї ж причини не хочу бути і чеченським "сепаратистом", хоча б тому, що це протирічіть моїм світоглядним переконанням.якщо проблема буде лише в мені одному, без проблем я просто потреную прицільну стрільбу по мішенях. якщо знайдуться люди, яким також не пофіг, пропонуватиму змінити легенду на політично нейтральну.

*все це сказано дуже мирним тоном, без жодного бажання хоч якось "підвищити температуру" biggrin

+ приєднуюся до аргументів Трасера smile


"Тот, кто не помнит своего прошлого,осуждён на то, чтобы пережить его вновь." Джордж Сантаяма

"Самые жаркие уголки в аду оставлены для тех, кто во времена величайших нравственных переломов сохранял нейтралитет..."(с)
 
Phantom Дата: 21.01.2013, 02:27 | Повідомлення # 35
Група: Перевірені
Реєстрація: 20.01.2012
Повідомлень: 918
Статус: Offline
Интересно где ты нашел в сценарии "чеченские сепаратисты", после первого редактирование ничего там не говорилось об национальности одной и другой стороны, это просто накручивание.Я может в разговоре упоминал истории разные про это.
Предлагаю не флудить больше в этой теме, а говорить по сценарию.
Партизаны с одной стороны, ученые с другой.Несут они колесо короче dry . Если принимаете вот этот вариант, то играем сценарий, нет удаляю его.


Повідомлення відредагував Phantom - Вт, 22.01.2013, 16:23
 
Trio Дата: 21.01.2013, 02:39 | Повідомлення # 36
Група: Адміністратори
Реєстрація: 28.04.2012
Повідомлень: 3149
Статус: Offline
Phantom, просто для прояснення ситуації: "розводити" політику почав ти, обравши сторонами завідомо політичні сили. Більше того, сили, які ти обрав можуть викликати різні почуття в учасників боївки. в даному випадку, я вважаю для себе неприпустимим грати в команді "чеченських сепаратистів", оскільки сама ця назва носить негативне ставлення до цих людей. Я також не готовий грати проти "чеченських сепаратистів", оскільки не вважаю людей, які воюють за власні права/культуру/традиції/сім"ї тощо злочинцями і сепаратистами. все, більше про це не говоритиму, мені здавалося, що натяку на це у попередніх постах було достатньо.
я не йду на компроміси із своїми переконаннями, вибач.
тому ще раз підтримаю аргументи Трасера. червоні і сині не змінять суті твого сценарію.в крайньому разі візьми вигадані сторони, як на БК, наприклад


"Тот, кто не помнит своего прошлого,осуждён на то, чтобы пережить его вновь." Джордж Сантаяма

"Самые жаркие уголки в аду оставлены для тех, кто во времена величайших нравственных переломов сохранял нейтралитет..."(с)


Повідомлення відредагував Trio - Пн, 21.01.2013, 02:41
 
Tpacep Дата: 21.01.2013, 03:00 | Повідомлення # 37
Група: Адміністратори
Реєстрація: 19.10.2010
Повідомлень: 3749
Статус: Offline
Цитата (Phantom)
Это никак не описание модифицированного сценария "Караван"

Phantom, никто ж тебя не обвиняет в плагиате! Придумать что-то новое - это полдела, но не менее важно доработать это для возможности нормального воплощения/использования. Например, история знает немало примеров, когда рац. усовершенствование чужого изобретения открывало ему дорогу в жизнь.

Ладно, лирику в сторону, возвращаемся к обсуждению сценария.

Цитата (Phantom)
груз будет документы, так как расстояние предполагает очень много двигаться

Почему я лично против конверта с доками? Потому что так каравана может нихрена не получиться! Смысл караванщикам идти кучей и привлекать внимание? Разбегутся по одному в надежде отвлечь и запутать поисковиков, а потом уж и "почтальйон" незаметно проползёт. Получиться типичный стелс.

А прикинь, каково тащить что-нибудь большое и тяжёлое? Двое несут, трое прикрывают. Через 100...200 м меняются. Красота! Чем не караван?! И как иначе ты пойдёшь с такой ношей?! Да и это соблюдается:
Цитата (Phantom)
тренировка выносливости(расстояния не малые)


Цитата (Phantom)
Никаких маршрутов на выбор.

Почему предлагаю 1 из 3х маршрутов на выбор? Например, в сценарии Партизана тоже караван может чесать на финиш произвольным маршрутом. Но в том варианте и поисковых групп несколько. Для слётов неплохо, но внутри команды с таким размахом мы не поиграем. Поэтому, чтобы дать поисковикам шанс не просто засечь, но и перехватить караван, нужно ограничить свободу его перемещения. Или ты на полном серьёзе считаешь, что паре бойцам выследить в лесу караван, оперативно организовать засаду на незнакомой местности (!) и раздолбить 5-6 противников - это как два пальца? smile

Цитата (Phantom)
главный козырь сценария - возможность не заметно проникнуть на кордон.

Если так, то по сути, получается какой-то несбалансированный мод сценария "Граница", описанный мною выше и обкатаный нами неоднократно (кста "кордон" = "граница" wink ) Несбалансированный - потому, что у тебя всё наоборот: "погранцов" мало, зато "нарушителей" - до фига! При той же неограничености выбора маршрутов и отсутствии грузов у последих.

П.С. И да, я кайфолом smile
 
Hеlvig Дата: 21.01.2013, 21:05 | Повідомлення # 38
Група: Резерв
Реєстрація: 11.08.2010
Повідомлень: 2004
Статус: Offline
Партизаны \сепаратисты с одной стороны и гру\спецназ с другой можна принять не как полит.силы, а как команды, действующие по определенному шаблну\сценарию. Обозначения вполне условны. А придерживаться цветного обозначения сторон- вполне разумно.


"В правосєка два раба,
потомушо жизнь борьба" © Mykola Voskalo
 
Hеlvig Дата: 22.01.2013, 01:55 | Повідомлення # 39
Група: Резерв
Реєстрація: 11.08.2010
Повідомлень: 2004
Статус: Offline
Груза достаточно будет, если в группе будет два бойца с вещмешками с чем то малость тяжелым. Создается реалистичность, маломаневренность ( в жизни тянуть груз в руках сразу двум бойцам- это только раненого транспортировать, а любую другую поклажу намного удобнее распаковать по рюкзакам нескольким бойцам группы). Далее, команда, использующая тактику сепаратистов, а попросту партизан )и должна нести эти грузы, скрытно просачиваясь к месту финиша, уходя от погонь и обходя засады. Предлагаю немного модефицированный сценарий( пока еще сырой). Две части. Участвуют группыА(регулярная армия , большее кол-во бойцов) и Б(партизаны, меньшее кол-во бойцов) Часть первая. Колонна группы А двигается по дороге, группа Б в засаде, происходит нападение на колонну.Часть вторая, группа Б уходит от погони групп А, и стремится пересечь условную черту финиша, Группа А делится на несколько подгрупп( по собственному усмотрению, погони, засады, обхода). Гр.А имеет право разделяться, гр.Б остается неделима до самого финиша(с некоторыми оговорками).Дабы адаптировать сценарий к малочисленному составу команды, можно после нападения на колонну сделать всеобщий респаунд(зафиксировав условно погибших с обеих сторон). Дальше гр.Б уходит из места засады, имея определенную фору по времени( в зависимости от площади игровой тер-рии), а гр.А по истечению временного зазора выдвигается в погоню и на перехват.
Пока это картина черновая, но думаю, ее стоит хорошенько обмозговать и вооплотить. В этом сценарие тренируем навыки устройства засады малыми силами, маскировку, контрзасадные действия, а так же уход и преслелование.



"В правосєка два раба,
потомушо жизнь борьба" © Mykola Voskalo
 
Tpacep Дата: 22.01.2013, 03:10 | Повідомлення # 40
Група: Адміністратори
Реєстрація: 19.10.2010
Повідомлень: 3749
Статус: Offline
Цитата Helvig
Груза достаточно будет, если в группе будет два бойца с вещмешками с чем то малость тяжелым. Создается реалистичность, маломаневренность ( в жизни тянуть груз в руках сразу двум бойцам- это только раненого транспортировать, а любую другую поклажу намного удобнее распаковать по рюкзакам нескольким бойцам группы).

Всё равно не согласен. Пример: ящик с ПТУР/ПЗРК. В рюкзаки такой груз не распакуешь. А мы на месте находим/пилим бревно метра 2 длиной - и вот нам имитация такого ящика. С таким грузом быстрый забег к финишу не устроишь, на ходу не постреляешь, сквозь непроходимую чащу не пролезешь. И самое главное: караванщикам придётся держаться вместе не потому, что так приказали орги, а просто из-за банальной необходимости. Как оно и бывает в скучной реальности
 
Форум » Форум » Хардбол » Сценарії для боївок
  • Сторінка 2 з 3
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • »
Пошук:

©2010-2024 Київська хардбольна команда "ZAGRAD"Безкоштовний хостинг uCoz