Вт, 16.04.2024, 17:26
Мобільна версія | Реєстрація | Вхід
[ Нові повідомлення | Правила форуму | Пошук по темам та учасникам форуму | Пошук по сайту ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Форум » Форум » Тренування » 29.06.19, Лютіж
29.06.19, Лютіж
Trio Дата: 02.06.2019, 16:10 | Повідомлення # 1
Група: Адміністратори
Реєстрація: 28.04.2012
Повідомлень: 3149
Статус: Offline
тут з'явилася думка організувати в Києві гру.

тому виносимо це питання на обговорення на форумі ( у вайбері обговорення вже почали).
Пропоновані дати - 22,23,29,30 червня, 6 та 7 липня

мабуть в першу чергу запросити київський регіон, а там хто ще приїде, хай їдуть.

полігон Вакула пропонує "Буткамп". В Ірландця мають бути контакти.

Сценарій можемо розробити спільно.


"Тот, кто не помнит своего прошлого,осуждён на то, чтобы пережить его вновь." Джордж Сантаяма

"Самые жаркие уголки в аду оставлены для тех, кто во времена величайших нравственных переломов сохранял нейтралитет..."(с)
 
Tpacep Дата: 02.06.2019, 19:48 | Повідомлення # 2
Група: Адміністратори
Реєстрація: 19.10.2010
Повідомлень: 3749
Статус: Offline
З 22 по 30 червня не зможу точно, 6-7 липня - теоретично зможу (якщо не буде пекла).

Цитата Trio ()
полігон Вакула пропонує "Буткамп".

Буткамп чи Лютіж? Бо сьогодні говорив з Вакулою про Лютіж...
 
Trio Дата: 02.06.2019, 20:14 | Повідомлення # 3
Група: Адміністратори
Реєстрація: 28.04.2012
Повідомлень: 3149
Статус: Offline
Цитата Tpacep ()
Буткамп чи Лютіж?


то ти вже мабуть говорив після того як Буткамп відпав.

голосуємо за дати тут http://hardball.in.ua/forum/viewtopic.php?f=2&t=6548&p=112070#p112070

можна вибрати дві дати


"Тот, кто не помнит своего прошлого,осуждён на то, чтобы пережить его вновь." Джордж Сантаяма

"Самые жаркие уголки в аду оставлены для тех, кто во времена величайших нравственных переломов сохранял нейтралитет..."(с)
 
Maha Дата: 03.06.2019, 18:46 | Повідомлення # 4
Група: Команда
Реєстрація: 01.07.2013
Повідомлень: 1215
Статус: Offline
Я +- на кінець червня, ближче буде ясно.
 
Trio Дата: 04.06.2019, 09:33 | Повідомлення # 5
Група: Адміністратори
Реєстрація: 28.04.2012
Повідомлень: 3149
Статус: Offline
6-7 липня нікому не підходить?

"Тот, кто не помнит своего прошлого,осуждён на то, чтобы пережить его вновь." Джордж Сантаяма

"Самые жаркие уголки в аду оставлены для тех, кто во времена величайших нравственных переломов сохранял нейтралитет..."(с)
 
Maha Дата: 13.06.2019, 21:27 | Повідомлення # 6
Група: Команда
Реєстрація: 01.07.2013
Повідомлень: 1215
Статус: Offline
Автор Вакула.
Чорновий варіант.Долучайтеся до обговорення.
Сценарій

На території однієї з гарячих точок лідери терористичного угрупування активізували свою діяльність в напрямку розробки зброї масового ураження. По даним розвідки в цьому їм допомагає вчений Бішовіч, який розробив формулу смертельного газу, здатного знищувати живу силу противника за допомогою артилерії. На даний час формула газу знаходиться на доопрацюванні, але вже зараз терористи мають намір провести бойові випробування зброї на мирному населенні. Для цього організована група терористів разом із вченим та генералом Шмітом видвинулась на лінію фронту та готується застосувати міномети із газом по мирному населенню. З ціллю уникнення жертв та нейтралізації мозковового центру терористів прийнято рішення на проведення бойової операції, завданнями якої являється:
1. Першочергове знищення артбатареї
2. Взяття в полон (або за неможливості ліквідація вченого)
3. Захоплення матеріалів із формулою яду
4. Ліквідація генерала сторони терористів.

У разі знищення вченого, захоплення формули отрути являється обов'язковим.
Знищення артбатареї повинно відбутись до її спрацювання.
Сторона терористів не підозрює про операцію і тому планують провести удар вночі. Але при виявленні спецгрупи за наказом генерала повинні нанести мінометний удар. Тож спочатку необхідно знищити саме мінометні розрахунки.

Знищення артилерії надає 2 очки.
Команда терористів в одній з будівель має снаряди до мінометів і кожен проведений залп надає команді 1 очко. Снаряди можна підносити лише по одному.
Захоплення вченого у полон надає 4 очки
Його ліквідація - 1 очко
Захоплення формули - 3 очки
Вбивство генерала - 2 очки
Типу шо придумав, то і маєм.
Шо скажете?
Спочатку артилерія заряджена двома пострілами, шоб терористи могли здобути одразу 2 бали, а потім ще 5 пострілів треба донести. Тобто, якщо міномети повністю відстрілялись, то терористи виграють.
А якщо міномети були знищені, то далі починається гра за інші цілі
Ліміт на гру 3 години.
Чекаю критику, зауваження, пропозиції

Додано (13.06.2019, 21:28)
---------------------------------------------
Вже є обговорення на вайбері. Трасер може ти, що додосиш.

 
Tpacep Дата: 14.06.2019, 13:32 | Повідомлення # 7
Група: Адміністратори
Реєстрація: 19.10.2010
Повідомлень: 3749
Статус: Offline
Сценарій цікавий, але думаю, що на практиці, як часто буває в таких випадках, виявиться незбалансованим (хоча тут багато що залежить від самих гравців). Просто на мій погляд, у військових більше завдань і терористам буде простіше.
І переможця не варто визначати по очкам. Бо ж не спорт. Як казав Маха
Цитата Maha ()
в реалі не має балів, ти або труп,або ні, виконав задачу, або ні

Краще зробити по одній основній задачі для сторін (за визначений час відстрілятись з арти / запобігти теракту), але щоб для цього їм довелось виконати кілька пунктів. Наприклад...

ЧЕРВОНИМ:
1. Доставити міномет і БК у визначену точку (невідома противнику).
2. Зробити 2 пристрілочні постріли звичайним (нехімічним) боєприпасом. Мінімальний час між пострілами - 1 хв.
3. Зробити 5 пострілів хімічним боєприпасом. Мінімальний час між пострілами - 3 хв.
* Хімія вимагає більше часу на підготовку до стрільби і підготовку здійснює заздалегідь визначений гравець "вчений-хімік" (по суті, VIP - його втрата означає провал завдання ЧЕРВОНИХ), який озброєний лише пістолетом.
4. Покинути зону БД разом з мінометом і вченим.

СИНІМ:
1. Виявити і знищити мінометний розрахунок противника.
2. Захопити хімічні боєприпаси.
3. Взяти в полон вченого (за неможливості - ліквідувати).
4. Покинути зону БД разом трофеями і полоненим.

Залишається продумати піротехніку, що буде обозначати міномет, і як технічно змусити ЧЕРВОНИХ витримувати мінімальний час між пострілами.
 
Trio Дата: 16.06.2019, 19:14 | Повідомлення # 8
Група: Адміністратори
Реєстрація: 28.04.2012
Повідомлень: 3149
Статус: Offline
можна відіграти сценарій, який колись придумав Колян:

"Сценарій: «21.12.13 – рік по тому»
Місце: Десь в лісах України (Биківня)
Час: з ранку до вечора в холодну пору року (з 9:30 до 16:00)
Мета: вижити
Після катастрофічного сплеску активності Сонця минув рік. Попри те, що потужний вибух на небесному світилі тривав лише кілька секунд, відбулися різкі зміни у всій нашій галактиці, і планета Земля не стала виключенням. Внаслідок надмірної сонячної активності вийшли з ладу всі електроприлади, зупинилося видобування корисних копалин, почалася паніка… світ пірнув у пітьму.
Через відхилення земної осі в усіх регіонах почалися землетруси не менше ніж 6 балів за шкалою Ріхтера, що в свою чергу спричинило виверження вулканів. Але не це виявилося найстрашнішим. Далі світ поринув у холод. Знане всіма добре старе Сонце перестало зігрівати і повсякчас випромінювало лише смертоносні невидимі гамма промені. Такі поняття як держава, місто, сільське господарство, тепло, демократія, хліб, шоколад тощо зникли. Натомість їм прийшов холод, голод, хаос, смерть, які стали звичним буденним ділом. Світ змінився і вже ніколи не стане таким, як раніше. Більшість людей загинуло, а ті, хто чудом вціліли намагалися добути воду, їжу і сховатися від тимчасових гамма випромінювань із Сонця, які вбивали все живе…
Деякі люди збивалися у групи, які називалися кланами, сектами, бандами тощо. Постійно кочуючи в пошуках поживи час від часу вони стикалися у запеклих кровопролитних боях за їжу та воду.
Передовий розвідувальний загін клану «Супернова» стикнувся із загоном мародерів. Попередня розвідка показала, що в регіоні, за який вестимуться бої є запаси води, їжі та боєприпасів необхідних для виживання. Проте, їх чекає ще один сюрприз: в лісі живе самотній мисливець за головами, який всіма способами буде боронити свої угіддя.
Правила гри: однохітовка, після виходу з гри гравець обов’язково повинен пробути на респаунді щонайменше 5 хвилин для входу в гру. Кожних 35 хвилин всі гравці, через сплеск гамма випромінювання (позначатиметься гудком, або свистком) повинні знайти сховок та пробути в ньому до сигналу ( той же таки гудок). Перший гудок означатиме, що залишилася 1 хвилина до сплеску випромінювання, другий – що сплеск відбувся. Сховком може послужити будинок, бліндаж, або той же респаунд (який знаходитиметься на певній відстані від поля бою). Якщо гравець не встиг знайти сховку, він йде для відновлення на респаунд. Саме поле бою включатиме в себе будинок, територію лісу в 100 м кв., підземний сховок, та два респаунда. На мисливця гамма випромінювання не діє, бо він мутував і пристосувався до нього.
В зоні дій знаходитимуться 4 пляшки із водою (промарковані кольоровим скетчем). Вода знадобиться розвід групам, щоб клан «Супернова» та мародери у своїх штабах змогли провести експертизу на пригодність її до споживання. Про їх місце знаходження знає лише мисливець.
Гра триває 2-3 години(розберемося походу)
Одна пляшка - 10 балів, один вбитий ворог - 1 бал(внесено зміни - 2 бали), в тому числі й мисливець.
Після того як гравець виходить з гри - він зобовязаний розписатися, щоб потім підрахувати бали. Після принесення пляшки на респ, гравець також повинен записати що пляшка доставлена.
Завдання розвідувального загону з клану «Супернова»:Знайти та захопити якомога більше пляшок з водою та вбити якнайбільше ворогів.
Завдання розвідувального загону мародерів: Знайти та захопити якомога більше пляшок з водою та вбити якнайбільше ворогів.
Завдання мисливця: створювати несприятливі умови для бойових дій, заважати «Суперновій» та мародерам у захопленні пляшок.
Мисливець відіграє роль організатора гри, стежить за часом, позначає сплески гамма випромінювання. Виходить з гри, якщо вбили і не чекає 5 хвилин аби повернутися. Респ обирає за власним бажанням. Якщо мисливець пересувається без зброї по полю бою, то значить він виконує організаторські функції і за влучання у нього бали не зараховуються.
Кінець гри: позначається 3-4 довгими гудками. Після гри бали сумуються і визначається переможець."

або беремо сценарій Вакули за основу і вносимо корективи


"Тот, кто не помнит своего прошлого,осуждён на то, чтобы пережить его вновь." Джордж Сантаяма

"Самые жаркие уголки в аду оставлены для тех, кто во времена величайших нравственных переломов сохранял нейтралитет..."(с)
 
Vakula Дата: 17.06.2019, 09:02 | Повідомлення # 9
Група: Команда
Реєстрація: 13.05.2018
Повідомлень: 45
Статус: Offline
Щодо сценарію, який пропонує Трасер..
Гадаю, що не на бали грати буде правильно, але якщо завдання будуть лише знищити міномет та взяти в полон , то гра бистро скінчиться після першої перестрілки ( тимпаче, що професор буде разом з мінометчиками).
Гадаю, краще буде міномет розмістити стаціонарно на околиці будинків, щоб вони прострілювалися, а замість професора просто формулу десь в будівлі сховати. Тоді вийде, що спецам треба знешкодити міномети, але це буде зробити не просто, бо з будинків чи з окопів можуть стріляти, а терористам треба відстрілятись з артилерії. І це також не так легко, бо з кущів будуть стріляти специ. Тобто таким чином виникне заворушка навколо мінометів. А про умови перемоги, то на мою думку краще зробити так: для терористів повний відстріл з арти 1 бал. Для сппеців:знищення мінометів нічого не дає, здобути формулу 1 бал. Тобто виходить,спецам для перемоги треба знищити арту, і здобути формулу, а терористам для перемоги треба відстрілятись з мінометів і зберегти формулу. А якщо терористи відстрілялись, а формулу втратили, то нічия.
 
Maha Дата: 21.06.2019, 22:54 | Повідомлення # 10
Група: Команда
Реєстрація: 01.07.2013
Повідомлень: 1215
Статус: Offline
Я мінус на регіоналку
 
Tpacep Дата: 28.06.2019, 07:56 | Повідомлення # 11
Група: Адміністратори
Реєстрація: 19.10.2010
Повідомлень: 3749
Статус: Offline
Як на замовлення, спека спала. Жалію, що пропускаю. Гарної гри!
 
Trio Дата: 29.06.2019, 17:23 | Повідомлення # 12
Група: Адміністратори
Реєстрація: 28.04.2012
Повідомлень: 3149
Статус: Offline
нас було всього 10 людей. досить довго збиралися. але пограли круто. дуже круто.

"Тот, кто не помнит своего прошлого,осуждён на то, чтобы пережить его вновь." Джордж Сантаяма

"Самые жаркие уголки в аду оставлены для тех, кто во времена величайших нравственных переломов сохранял нейтралитет..."(с)
 
Tpacep Дата: 29.06.2019, 21:33 | Повідомлення # 13
Група: Адміністратори
Реєстрація: 19.10.2010
Повідомлень: 3749
Статус: Offline
Грали сценарій Вакули? Давайте подробиці!
 
Trio Дата: 29.06.2019, 23:51 | Повідомлення # 14
Група: Адміністратори
Реєстрація: 28.04.2012
Повідомлень: 3149
Статус: Offline
Цитата Tpacep ()
Грали сценарій Вакули? Давайте подробиці!


так, його. через те що на полігоні були лазертагери, нам довелося трохи посунутися. а тому і початкове положення мінометів довелося зсунути ще перед початком гри.табір був через поле в лісочку. там же і починала грати команда штурму.
міномети від команди штурму відділяле поле і зеленка. команда захисту починала від найдальшого будинку.але вони могли контролвати міномети і підходи до них з горбочків, а також з окопу.

поділилися так. штурм: я (ІЖ), Вакула (снайперка), Блек (камрад), новак Блека (МП5) і мій новак (з моїм дроздом)

проти нас були: Офф (зіг), Бендер (камрад), Шпіон (криса), Дензіл (снайпер), Ірландець (ірландець :D )

перша наша атака захлинулася дуже швидко. нас просто перещолкали з горбочка снайпер і марксмани. команда противника дуже швидко почала підривати міномети і робила це дуже успішно.
як раз в цей момент ми і зрозуміло весь дисбаланс сил. в нас майже не було штурмовиків, а завдання було - штурм через поле і зеленку. штурм позиції, яка прострілюється з домінуючої висоти.
тому на респ наша команда ходила часто.
в якийсь ммент Блек здається таки знищив один міномет.

був ще штурм з флангу. але я про те не знаю, бо після того як мене перший раз вбили, я плюнув і через фланг вийшов в рейд по тилах. обійшов противника ззаду і зайняв 6 будинок (той що біля окопу). і просидів там, поки мене звідти не вибили.

після цього сценарію зіграли ще пару лобовий і перетягувань.


"Тот, кто не помнит своего прошлого,осуждён на то, чтобы пережить его вновь." Джордж Сантаяма

"Самые жаркие уголки в аду оставлены для тех, кто во времена величайших нравственных переломов сохранял нейтралитет..."(с)
 
Maha Дата: 01.07.2019, 12:24 | Повідомлення # 15
Група: Команда
Реєстрація: 01.07.2013
Повідомлень: 1215
Статус: Offline
Сили були не рівні.
 
oFF Дата: 01.07.2019, 12:56 | Повідомлення # 16
Група: Команда
Реєстрація: 17.08.2014
Повідомлень: 695
Статус: Offline
хочу добавити що пацани пхнули під сонцем туди сюди, а ми лежали в тіньочку)))
Сценарій наче не поганий, але його треба доопрацьовувати щоб був баланс.
Якби Вакула зайняв позицію не там де він киснув, а десь ближче до мінометів в зелені, то ми б може і не доходили до мінометів. Нам би мабуть довелось робити рейд в зелень за снайпером і послабляти оборону.

При такій розстановці, в нападників половина фронту була просто невигідна бо це було поле, яким ніяк не скористатись при штурмі. через поле було видно всіх (Вакулу якщо бути точним) Це була просто мертва зона.. Це до того що сценарій треба готувати до місцевості
Або шукати можливості для маневрів, а не просто пхнути звідки на вас чекають.
 
Форум » Форум » Тренування » 29.06.19, Лютіж
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:

©2010-2024 Київська хардбольна команда "ZAGRAD"Безкоштовний хостинг uCoz