Чт, 21.06.2018, 00:02
Мобільна версія | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Пошук
Статистика


На сайті: 1
Гостей: 1
Учасників: 0
Вхід на сайт

Статут КХК "Z.A.G.R.A.D."

Ці правила та умови участі встановлені для всіх осіб, які вирішили вступити в гру. Особи, не згодні з правилами, до гри не допускаються. Особи, що систематично порушують дані правила, відсторонюються від гри. Виконання даних правил дозволяє мінімізувати ймовірність отримання травми гравцями, а також уникнути спірних моментів, що негативно впливають на хід гри.

 

1. Загальні положення.

1.1. Команда є добровільним об`єднанням людей, що займаються хардболом.

1.2. Команда не відноситься до незаконних збройних формувань і не займається пропагандою, організацією та проведенням терактів, замахів, збройних нападів чи інших незаконних дій. Команда не веде політичної діяльності і не належить до жодної з партій. Члени команди не роблять жодних членських внесків, ніким не фінансуються та знаходяться на повному самозабезпеченні.

1.3. Ціллю діяльності команди є колективний відпочинок, нейтралізація негативних емоцій та агресивних устремлінь, радість спілкування, підвищення ігрової майстерності як команди в цілому, так і кожного окремого її члена, популяризація хардболу.

 

2. Структура команди.

2.1. До складу команди належать: капітан, заступник капітана, бійці, резервісти, рекрути.

2.2. Всі новаки команди стають її рекрутами. Перехід рекрута в бійці (основний склад команди) можливий тільки після того, як рекрут придбає необхідний мінімальний комплект спорядження, а також пройде випробувальний термін (за обставинами) на предмет "чи потрібна йому команда та чи потрібен команді він".

2.3. Боєць команди повинен мати мінімум спорядження, що дозволяє йому бути самодостатнім: захисне спорядження, ігрове озброєння, витратні матеріали. Також бажано мати рацію.

2.4. Бійці, які протягом тривалого часу не мають можливості брати участь у житті команди, переводяться до складу резервістів. Резервісти залишаються такими ж бійцями команди і переводяться до основного складу як тільки знаходять час на участь в тренуваннях. Переведення в резерв означає, що на даний час команда не може розраховувати на цих бійців.

 

3. Правила проведення тренувань.

3.1. До участі в тренуваннях допускаються особи, які досягли 18-річного віку. Не допускаються особи в стані алкогольного/наркотичного сп`яніння.

3.2. Всі учасники грають на добровільній основі і не мають один до одного жодних претензій за можливі наслідки, пов`язані з грою. Гравець, який отримав травму під час тренування, несе повну відповідальність за всі наслідки. Представники команди не несуть відповідальності за безпеку інших гравців, але зобов`язані надати першу медичну допомогу у випадку її необхідності.

3.3. Рекрут, що прийшов на тренування вперше, забезпечується захисним спорядженням, ігровим озброєнням та витратними матеріалами. По закінченню тренування рекрут сплачує вартість використаних витратних матеріалів. Якщо рекрут прийшов за запрошенням бійця команди, той на час тренування бере рекрута під свій контроль.

3.4. Якщо рекрут записався на тренування, але через певні обставини не може його відвідати, він повинен повідомити про це команду за 1 день до тренування.

3.5. Дата, час та місце тренування обговорюється заздалегідь на форумі команди, але кінцеві дата, час та місце мають бути визначені за 2 дні до зустрічі. Час закінчення тренування визначається за домовленістю між всіма учасниками.

3.6. Представники інших команд та позакомандні гравці, які висловили бажання взяти участь у тренуванні команди, мають узгодити свою присутність з капітаном або його заступником.

3.7. Під час тренування гравцям бажано мати посвідчення особи, а також, за можливості, документи на пневматичну зброю (паспорт, чек).

3.8. Суперечливі питання, що виникли під час тренування, мають вирішуватись поза грою. Останньою інстанцією будь-якої суперечки є капітан або його заступник. Їхнє рішення є обов`язковим до виконання та не підлягає обговоренню.

 

4. Захисне спорядження.

4.1. Кожен гравець зобов`язаний мати захисне спорядження, а саме: маску, міцні рукавиці, одяг та взуття. Захисне спорядження повинне закривати всю поверхню тіла та не допускати зальоту куль під будь-яким кутом. Особлива увага приділяється захисту голови, шиї, паху та кистей рук.

4.2. Маска гравця повинна витримувати постріл впритул з найпотужнішої зброї, дозволеної для гри. Рукавиці мають бути виключно із закритими пальцями.

4.3. Рекомендованою командною формою є польовий костюм "Бундесвера" (брюки, парка) в забарвленні "флектарн".

4.4. Використання додаткового захисту (щитків для суглобів, шоломів, бронежилетів тощо) залишається на розсуд самих гравців.

4.5. Кожен член команди має право на власний розсуд підбирати та вдосконалювати своє захисне спорядження, а також підбирати собі засоби індивідуального маскування, якщо це не суперечить даним правилам і техніці безпеки.


5. Ігрове озброєння.

5.1. В якості ігрового озброєння використовуються:
- пневматична зброя калібру 4,5 мм (.177) зі швидкістю вильоту до 180 м/с для свинцевих куль типу "діаболо" і до 160 м/с - для сталевих або свинцевих сферичних куль;
- піротехнічні імітації ручних гранат і мін на основі петард промислового виготовлення з еквівалентною потужністю не більшою "Корсар 5".

5.2. Мультикомпресійна зброя до гри не допускається.

5.3. Свинцеві кулі типу "діаболо" дозволені лише з пласкою або округлою головною частиною та вагою не більше 0,6 г.

5.4. Перед грою пневматична зброя перевіряється на хронографі. Перевірка виконується тими кулями, якими гравець збирається грати. Зброя, призначена для стрільби сталевими і свинцевими сферичними кулями, перевіряється тільки сталевими кулями. Зброя, у якої клапанна система знаходиться в магазині, перевіряється з кожним магазином, якщо у гравця їх декілька. Зброя, що не пройшла перевірку, не допускається до гри.

5.5. При початковій швидкості кулі до 160 м/с дозволена мінімальна дистанція стрільби 1 м. При швидкості від 161 м/с до 180 м/с дозволена мінімальна дистанція стрільби 20 м, а для пострілів з менших дистанцій гравцеві необхідно мати додаткову зброю меншої потужності.

5.6. Піротехнічні імітації гранат (мін) можуть містити вражаючі елементи. В якості вражаючих елементів дозволяється використовувати пластикові кульки або інший неметалевий наповнювач округлої форми без гострих кромок і кутів (наприклад, плоди злакових чи бобових культур).


6. Техніка безпеки при поводженні зі зброєю.

6.1. Завжди поводитися зі зброєю як із зарядженою.

6.2. Ніколи не спрямовувати зброю туди, куди немає наміру стріляти.

6.3. Перед пострілом (особливо під час перевірки/налаштування зброї) перевірити, що знаходиться перед ціллю та за нею.

6.4. Не торкатися спускового гачка, доки зброю не буде спрямовано на ціль.

 

7. Правила гри.

7.1. Гравець вважається "вбитим" у наступних випадках:
- влучання кулі в будь-яку частину тіла, одягу, спорядження (окрім влучання в зброю), в тому числі рикошетом від будь-якого предмету;
- влучання вражаючого елементу в результаті вибуху імітації гранати (міни);
- вибух імітації гранати (міни) ближче 5 метрів по прямій видимості. Будь-яка перешкода типу горбка, стіни, товстого дерева тощо вважається укриттям, трава не є укриттям;
- вибух імітації гранати (міни) у приміщенні площею менше 25 квадратних метрів з гравцем всередині.

7.2. Можлива т.зв. "багатохітова" гра, при якій влучання в деякі частини тіла вважаються "пораненням". Правила "багатохітової" гри обговорюються заздалегідь.

7.3. "Вбитий" гравець одразу ж піднімає одну або дві руки вгору і виходить з гри в заздалегідь обумовлене місце, де знаходиться до закінчення поточної гри.

7.4. "Вбитий" не має права спілкуватися з гравцями у грі, але може залишати зброю і спорядження на місці "загибелі" для передачі гравцям своєї команди.

7.5. "Вбитим" гравцям заборонено робити постріли зі зброї і приводити в дію піротехнічні пристрої, щоб не дезорієнтувати помилковим шумом решту учасників, які продовжують гру.

7.6. "Вбитому" гравцеві з пружинно-поршневою зброєю відразу після "загибелі" дозволяється розрядити зброю пострілом в землю/повітря.

7.7. Якщо гравець "гине" з ініційованою гранатою в руці, він мусить кинути її в місці "загибелі" і вийти з гри. При цьому заборонено попереджати будь-кого про гранату, навіть якщо гравці своєї команди знаходяться поруч з цим місцем

7.8. Влучання в гравця своєї команди зараховується як звичайне влучання.

7.9. Використання імітацій холодної зброї та фізичний контакт між гравцями (боротьба тощо) заборонені.

7.10. Категорично заборонено знімати маску під час гри! Знімати захисне спорядження можна лише в заздалегідь обумовлених місцях, обгороджених і захищених від влучання куль.

7.11. Рекомендується не робити пострілів з дуже близьких відстаней в потилицю, пах та інші травмонебезпечні частини тіла.

7.12. Технічні проблеми гравця є проблемами індивідуального характеру і не мають впливати на хід гри. Якщо з технічних чи інших причин гравець не може або не хоче продовжувати гру, то він може вийти з неї як "вбитий".

7.13. У разі виникнення суперечливих питань під час гри, всі учасники суперечки вважаються "вбитими" і виходять з гри.

7.14. У разі появи сторонніх осіб на ігровий території гра одразу ж призупиняється, доки сторонні особи не залишать територію. Обов`язком кожного гравця є сповіщення всіх учасників гри про присутність сторонніх осіб на ігровій території.

7.15. Стріляти в сторонніх осіб і вступати в суперечки з ними категорично заборонено!

©2010-2018 Dare-devil, Київська хардбольна команда "Z.A.G.R.A.D."Безкоштовний хостинг uCoz