Київська хардбольна команда "ZAGRAD"


Перезаправні СО2 балони
Hеlvig
28.08.2015, 23:42
#41
я свої перезаправляємі балончики користував тільки в дрозді. Пробував їх у С-41, С-31, і в решті решт у револьвер. Чи у кросмана клапан був не такий як треба, але в усіх пістолетах вони моментом стравлювалися. А в дрозді працювали на ура. Підозрюю, що в мр-654 теж працювалиб гарно. Але у мене тільки крос.револьвер...
Tpacep
29.08.2015, 00:17
#42
Цитата Helvig ()
заправка- жестяк.на вогнегасник(ричажковий) тра робити повноцінну заправочну станцію, а не переходник.

Поясни докладніше, в чому саме "жестяк" - заправлений баллончик важко відкручувати під тиском і поступово вбивається різьба?
Av@kS
13.09.2015, 12:16
#43
Тут ще декілька конструкцій балонів СО2 12 грам.
Hеlvig
14.09.2015, 01:24
#44
Жестяк, бо багато газу уходить коли відкручуєш баллон, і ще, сам ричаг якось дивно закривається. Ти його пускаєш, він наче вертається в закрите положення, потім через деякий час вікручуєш баллон(він викручується легко) і з вогнегасника починає потроху шурувати, і вже потім припиняється. А в кінці моєї "заправочної кар*єри" вогнегасник просто не закрився, і потроху стравлював СО на балконі. Він мені тиждень робив "легкий сніг" влітку)))
А при вкрученій ЗС(вентилі) вогнегаснику все одно, віджатий ричаг, чи ні.
Tpacep
14.09.2015, 21:45
#45
Ну, то проблема в запорному пристрої. Хоч кажуть, що всі вони рано чи пізно починають травити, бо не разраховані на багатократні спрацювання. Між перезаправками вогнегасника треба буде ремонтувати чи міняти запорний пристрій (за окрему плату це роблять на багатьох пунктах обслуговування). Але більш правильний варіант - поставити нормальний вентиль.
Av@kS
12.10.2015, 13:28
#46
Тут http://airgun.org.ua/forum/viewtopic.php?f=15&t=70244 з’явився комрад, що виготовляє дуже цікаві пристосування. Роль заправного клапана грає клапан магазину. тБалончик і магазин я так розумію не модифікувався.


Добавлено (12.10.2015, 13:28)
---------------------------------------------
Креслення на клапан для малих балонів зроблені. Тепер проблема з виготовленням. У мене на роботі я їх робитиму до ногвого пришестя. Вдома на дрелі і натфилем, те, що потрібно не вийде. Там в конструкції точність форми потрібна. Не глобально, але потрібна.

Тому питання до тих у кого є можливість на роботі точити/фрезерувати. З мене креслення і конструкторський супровід, з волонтера готові деталі (без покриття навіть(конструкторський тонкий гумор)). Суть в тому що буде ще один варіант виконання. Я хочу порівняти в металі, хто краще.

Над ЗС для балонів працюю. Поки немає часу доробити.

P.S. Дякую Трасеру, що натхнув робити клапан без пружинок. Я завдяки цьому знайшов шлях до доволі гарних рішень.
Але тепер їх багато і настали муки вибору.

Прикріплення: 1207146.jpg (139.4 Kb)

Повідомлення відредагував Av@kS - Пн, 12.10.2015, 13:30
Тихий
08.05.2016, 12:55
#47
А з 88 гр. балонами? Бачив є адаптери під 12 грамові балони.. Чи має сенс копити кошти на цей адаптер?
Tpacep
10.05.2016, 08:47
#48
Нема сенсу.
Av@kS
14.04.2017, 16:35
#49
Від початку цієї теми минуло в акурат 2 роки. Сам почав ще раніше працювати над цим. Клапан для балону на 88 грам закінчив. По 3D моделям зроблено ескізні, а потім після виготовлення зразка, робочі креслення. Для перевірки креслень замовляв виготовлення по контракту. Пару штук з першої партії, вже радують нового господаря. Загальна ідея на кресленнях нижче. На кресленнях може чогось не вистачає, але я вирішив більше не витрачати сили на доводку креслень, т.к. проект вважаю закритим. В цілому я не задоволений конструкцією, т.к. вона розрахована на точені прокладки з зеленого матеріалу, що надав Бендер. Його дуже тяжко обробляти. Да і товщина прокладки в 3,5 мм це занадто. Зараз пробую пристосувати до готових клапанів прокладки з поліуретану товщиною 1,5-2 мм.


Додано (14.04.2017, 16:35)
---------------------------------------------
До речі придбав сабж для заправки Іжевських магазинів. Хрінь хрінью. Умене так і не вийшло ним заправити балон в магазині. Думатиму,як допрацювати цю штуку.

Прикріплення: 88.04.00.000.pdf (119.0 Kb) · 88.04.00.001.pdf (98.8 Kb) · 88.04.00.002.pdf (79.4 Kb) · 88.04.00.003.pdf (71.5 Kb) · 88.04.00.004.pdf (49.8 Kb) · 3651406.jpg (494.4 Kb)

Повідомлення відредагував Av@kS - Пт, 14.04.2017, 16:48
Tpacep
14.04.2017, 18:20
#50
Може, це через велику розширювальну у дроздовому магазi?
Av@kS
15.04.2017, 11:20
#51
Навпаки. Там тоді більше 12 вливати можна. Там гвмнт довго клапан відпускає. В цей час газ витікає і заморожує все, бо всюди повно рідкогоі фази. Там різко потрібно відпускати клапан. Але ідея і виконанная мені сподобалося. Таких штук всього 3 існує в металі. 1 в мене. Ще де 2 осіло не знаю.

Повідомлення відредагував Av@kS - Сб, 15.04.2017, 11:21
Han
06.06.2017, 20:33
#52
Делал лорд Вольф

Прикріплення: 2172215.jpg (1012.7 Kb) · 4891944.jpg (773.1 Kb) · 7958880.jpg (787.3 Kb)
Tpacep
05.07.2017, 17:14
#53
Моï запаси одноразових балончикiв пiдiйшли до кiнця, сiв робити перезаправки. Продивляючись знову форуми по цiй темi, натрапив на класну iдею:



Головна перевага - шток нiколи не зipветься з запираючого елементу i не вилетить кулею з балону. Також навiть в теорiï виключено протiкання газу через рiзьбу гайки, якби вона була всерединi. У конструкцiï злiва не потрiбна навiть гайка, а це ще -1 деталь (до речi, досить дефiцитна в такому розмipi), нiчого не треба контрити.

Мiнус - складнiше виставляти заглиблення штоку вiдносно торця горла (лише вкорочувати шляхом надфiлiнгу з постiйним розбиранням-примipкою-збиранням...).

Прикріплення: 0111599.jpg (31.7 Kb)
Maha
05.07.2017, 21:21
#54
Протестиш розкажиш враження.
Tpacep
08.07.2017, 10:35
#55
Теж зробив крок до "енергетичної незалежності" :)



Виготовив по рецепту, що виклав на початку цієї теми. Тільки замість жиклера взяв більш дешевий гвинт М5х8 з циліндричною головкою під внутр. шестигранник (DIN 912). В дрелі обточив головку до Ф7,5 мм, трохи торцонув, просвердлив поздовжній отвір Ф2,5 мм і зі сторони різьби роззенкував його на конус.





Щоб отвір не уводило вбік, в дрелі затискаємо гвинт, а свердло - вертикально в лещатах. Даємо невеликі оберти і обережно тиснемо на дрель, стежачи щоб не вигиналось свердло, бо зламається.

Для клапану пробував і фторопласт, і поліуретан, але все травило. Фторопласт вимагає досить точного виготовлення деталей, що без токарника досягнути складно. Поліуретан менш капризний, але дуже погано обробляється надфілем і наждачкою, поверхня виходить недостатньо чиста. Натомість описана за тим посиланням поліетиленова ізоляція старого антенного ТВ-кабелю за щільністю дуже нагадує поліуретан і чудово обробляється моїми "наколінними технологіями" :)

Не знаю, скільки прослужить у клапані поліетилен, але він майже відразу забезпечив герметизацію. Спершу я зробив ущільнення у формі плоскої шайби. Але т.я. нижній торець гвинта (сідло клапана) та отвір під шток в ньому вийшли трохи кривуваті (позначилась відсутність досвіду на перший раз), то балончик після тесту у Крисі почав травити, хоча до того майже добу протримав повну заправку. Переробив шайбу на конус, як за посиланням, добре полірнув дрібною наждачкою контактуючі поверхні - і тепер клапан самоцентрується в сідлі, простивши всі неточності виготовлення.

Шток - гвинтик М2,5х16 (підходить і М2х14, але треба робити менший отвір у гвинті М5) з відповідною гаєчкою. Головка гвинтика обточена, щоб помістилась у заглибленнi пiд шестигранник. Гаєчка обточена також, щоб пролізла в горло балона. Після виставлення заглиблення штоку гайка зафіксована краплею епоксидки. Хід штоку близько 1 мм, що цілком достатньо для проходу газу.





Зібраний клапан по різьбі щедро обмотується ФУМ-стрічкою та вкручується в балон за допомогою шестигранного ключа 4 мм - зручно і без пошкодження головки.

Заправочний порт складається з двох сантехнічних фітингів і герметизуючої вставки-грибка.







Фітинги називаються так: подовжувач 1/2 дюйма довжиною 80 мм і ніпель перехідний з 1/2" на 3/8". На перехідному ніпелі трубна різьба G3/8" за параметрами близька до метричної М16х1,5, що на виході вогнегасника, але має трохи менший крок і потребує допилювання. Щоб не купувати за 50 грн. специфічну плашку М16х1,5, я за 5 грн. купив корончату гайку з такою ж різьбою (від рульової тяги "Газелі").



Гайкою перерізав різьбу на перехіднику, але після цього він все одно туго ліз у вогнегасник. Тому довелось трохи обточити різьбу. Перехідник затискаємо в патрон дрелі за допомогою якогось підходящого болта з гайкою, притискаємо трикутний надфіль між витками і вручну потроху провертаємо патрон. Зусилля від надфіля має йти не на зменшення діаметру, а на сточування бокової поверхні витків. Замість надфілю можна використати гострий канцелярський ножик в якості різця, він добре справляється з латунню. Щоб не сточити зайвого, частіше приміряємо перехідник до вогнегасника. Але без надмірних зусиль, щоб не звернути голову вогнегасника та отримати некеровану ракету, пам'ятаємо про тиск всередині!!!

Вставка-грибок теж виточена в дрелі з прутка фторопласту Ф15 мм (до речі, дрель зручно фіксується за передню ручку у лещатах, звільняючи руки). Отвір у вставці - 2 мм. Більше робити не варто, бо зростають ударні навантаження на клапан в момент подачі газу при заправці і це все мертвий об'єм, з якого даремно стравлюються залишки газу. Інші розміри грибка не приводжу, т.я. перехідники можуть бути з різним внутр. діаметром і різною глибиною посадки у вогнегасник.



Під грибок поставив сіточку-фільтр зі старого пістолета. Фільтр дуже бажаний, т.я. у вогнегаснику всередині багато бруду, який може потрапити в клапан балончика, і той почне травити.

В охолоджений (10 хв. в морозильнику) балончик за 30 сек. залилось 11 грамів СО2. Це навіть забагато, зважаючи на норму заповнення m=0,7C, де m - макс. допустима маса СО2 в грамах, а С - ємність в куб.см (у цих балончиків С=14 см3). До речі, виходить, що одноразові балони йдуть дещо переповнені (х.з., може на Заході інші норми заповнення, але їх краще не залишати в жаркому мiсцi - вже зафіксовані випадки розгерметизації), а от перезаправні краще так не навантажувати.

Балончик вийшов трохи довший за стандартний, але нічого не заважає зробити його рівно 83 мм, більше торцонувши горло та/або головку. Заглиблення штоку від торця головки виставив 0,7 мм (після заправки під тиском зменшилось до 0,5 мм). В Крису закручується без втрати газу, викручується з невеликим "пшиком".

P.S. Якщо хтось буде повторювати на балончиках зi ступiнчатим горлом (Umarex, Borner, SAS та под.), то врахуйте, що там може бути менше "м'яса" для нарізання різьби М5. Тому треба використовувати вже М6. Перед пошуком мітчика, гвинтів і шестигранника варто сточити пломбу балончика і заміряти отвір. Граничний діаметр отвору для нарізки М5х0,8 - 4,2 мм, а для М6х1 - 5 мм. Пломбу сточувати акуратно у горизонт. положенні, бо від пломби всередину балончика провалюється втулочка, яку потім муторно звідти діставати.

Прикріплення: 8587318.jpg (710.8 Kb) · 8760830.jpg (751.3 Kb) · 3393344.jpg (810.3 Kb) · 1736822.jpg (816.3 Kb) · 1920704.jpg (931.9 Kb) · 8678326.jpg (847.6 Kb) · 1669891.jpg (926.7 Kb) · 4524284.jpg (7.8 Kb) · 2973385.jpg (42.0 Kb) · 5195161.jpg (866.4 Kb)
Tpacep
13.07.2017, 23:55
#56
Зробив другий балончик по тій же схемі. Клапан закрився відразу. Довжина балончика вийшла стандартна, шток утопив трохи більше (на 0,9...0,8 мм). Без проблем працює в Кросманах 1077 та С31, "пшик" практично відсутній.
Tpacep
16.07.2017, 22:21
#57
Вчора доробив ще 2 балончика. З останнім я вже трохи поспішав, тому травив. Довелось розбирати і ретельно дошліфовувати прокладку і сідло.
Заглиблення штоку 0,9...0,8 мм - схоже, оптимальне для більшості зброї. Працює і в Кросманах, і в Іжмеху.
Тренування у Крисі відпрацював добре, я не відчув різниці зі звичайним одноразовим ні у кількості, ні у якості пострілів.
Black
16.07.2017, 23:02
#58
В магазинного дрозда, такого балончика вистачило на 2-2,5 магазина нормального польоту.
Трасер, я б замовив декілька для Борнера.
Я так розумію, якщо я його не використовував, то просто викрутив балончик до наступного разу, з мінімальними витратами газу!?
Але, заправляти тільки з вогнегасника? Наскільки це економно і доцільно?
Tpacep
17.07.2017, 08:38
#59
Все вiрно - невикористаний газ можна майже без втрат вийняти зi зброї i довикористати будь-коли.

Заправлятись можна вiд будь-якого СО2 балона через перехiдник з вiдповiдною рiзьбою, але краще вiд вогнегасника.

Якщо порівнювати ціни одноразових балончиків та найменшого вогнегасника ВВК-1,4 нового (не кажучи вже про б/в, а в подальшому і його можна недорого заправляти на сервісі), то по самим скромним прикидкам - економія в 3 рази.

Я подумаю над виготовленням під замовлення. Заробітку тут для себе не бачу майже ніякого, зате часу забиратиме (2 вечори на 1 балончик + стільки ж на заправочний перехідник). А вечорами-ночами сильно дрелькою не поричиш на кухні...
oFF
17.07.2017, 12:23
#60
так ти порахуй скільки коштує твій час + матеріал + % і озвуч ціну людЯм, а там далі хай самі рішають))) річ корисна всетаки.