Київська хардбольна команда "ZAGRAD"
Тему закрито


8-9 квітня, Лютіж - Всеукраїнський зліт "Весна-2017"
Maha
12.01.2017, 00:39
#1
Для тих хто не був на передноворічних посідєлках. Є думки організувати зліт від нашої команди. Є приблизний сценарій який треба відкорегувати, обговорюємо в цій темі.

Операція "Повітряний коридор"

Передісторія.

Між двома ворогуючими сторонами СИНІ та ЖОВТІ виник військовий конфлікт, який перейшов у затяжне рівносильне позиційне протистояння. Для перелому ходу війни в генштабі СИНІХ назрів план під назвою "Операція "Повітряний коридор". Ідея полягала в створенні повітряного коридору для масованого авіаудару по позиціях ЖОВТИХ в одному із секторів фронту - СЕКТОР "Л" (полігон Лютіж) з подальшим просуванням сухопутних військ.

Реалізація плану.
Пізно вночі ДРГ СИНІХ вдалося знешкодити РЛС ЖОВТИХ в СЕКТОРІ "Л".

Одночасно інша ДРГ вчинила диверсію на військовому аеродромі в секторі.

Таким чином СИНІМ вдалося відкрити повітряний коридор на короткий час для задіяння тактичної авіації.

Щоб сформувати ударну авіагрупу та прибути на місце в СЕКТОР "Л", СИНІМ потрібно 4-5 год. (4 або 5 год. гри)…

Протидія.
В генштабі ЖОВТИХ, усвідомивши важкість ситуації, створили план швидкої протидії - перекрити повітряний простір за допомогою портативної РЛС, яку мають встановити в найвищій точці сектору - у тилу ворога.

Групу десанту з інженерами та РЛС мають закинути три вертоліти на бриючому польоті.

РЛС має працювати 4-5 год., доки в сектор не прибудуть резервні РЛС дальнього радіусу дії…

Перехват.
Тим часом розвідка СИНІХ доповіла про план протидії ЖОВТИХ, тому генштаб СИНІХ направив в р-н висоти групу перехвату для запобігання встановленню РЛС. На підльоті до заданої точки всі вертушки ЖОВТИХ були підбиті з ПЗРК, що змусило передчасно десантуватися.

Групу i частини РЛС розкидало по сектору...

На цьому закінчується офіційна частина, яка буде висвітлена тільки на ВХФ.


Наступна частина буде озвучена на місці і після зльоту опублікується.

Завдання СИНІХ:
1. Зайняти всі високі точки в секторі (двоповерхівки № 2, 3, 5 і 6).
2. В заданому квадратi розгорнути артилерійську вогневу точку. Поки арта буде під контролем СИНІХ, вони можуть викликати артудари (організатор буде обстрілювати із салютниці замовлений квадрат).

3. В заданому квадратi встановити антену радіоперехоплення. Поки стоїть антена, СИНІ можуть знати про радіопереговори ЖОВТИХ (організатор буде періодично доповідати).

4. Знайти та знищити РЛС ЖОВТИХ (накрити артударом або пiдiрвати гранатою ящик). Ящиків може бути кілька запасних, треба знищити всі. Рухати частини РЛС не можна.

Завдання ЖОВТИХ:
1. Знайти всi частини РЛС (підставку, антену, основний і запасний блоки керування) і взяти їх під охорону. Частини РЛС можна переміщувати.
2. Знайти та знищити артилерійську вогневу точку СИНІХ (підірвати ящик і завалити на бік міномет). Арта може легко пошкодити РЛС!
3. До вказаного часу на даху одного з будинкiв № 2, 3, 5 чи 6 встановити РЛС i протримати в робочому стані до вказаного часу. При пошкодженні РЛС виконати заміну блоку керування.
4. По можливості знайти та знищити антену радіоперехоплення СИНІХ (звалити прапорець).

РЕСПАУН - кожних 15 хв.
ГЕНШТАБ - одна людина поза грою, яка буде постійно рухатись в секторі.
ІНЖЕНЕР - є по кілька у обох сторін, тільки інженери можуть монтувати РЛС та зв'язок.

Правила поранень і надання першої медичної допомоги:

1. Пораненням вважається одиночне влучання кулі в руку або в ногу. Влучання в кінцівку черги/серії куль, влучання в торс/голову, а також вибух ігрової піротехніки ближче 5 м від гравця по прямій видимості відразу переводить його в статус "вбитий".
2. Наступне влучання будь-куди переводить гравця у статус "вбитий".
3. При будь-якому пораненні (хоч в руку, хоч в ногу!) гравець зобов'язаний відразу припинити відстрілюватись i застосовувати гранати. Можна лише вести (радіо)переговори та пересуватись (з певними обмеженнями - див. п. 4) для пошуку укриття і отримання меддопомоги.
4. При пораненні в руку гравець може вільно пересуватись, але при повзанні і подоланні різних перешкод забороняється користуватись пораненою рукою. При пораненні в ногу гравець може лише повзати.
5. Якщо протягом 5 хвилин після поранення гравцю не надана перша медична допомога (ПМД), він переходить у статус "вбитий" і йде на респ.
6. ПМД можуть надавати: гравець сам собі або будь-який інший гравець його сторони.
7. ПМД являє собою перев'язку місця поранення еластичним бинтом довжиною не менше 1 м.
8. ПМД надається лише в ігровій зоні. Якщо "поранений" гравець без перев'язки вийшов на респ, він вважається "вбитим".
9. Після перев'язки гравець знову може вільно пересуватись і вести бій. Наступне влучання будь-куди - "вбитий".

Карта:

Поза сіткою - неігрова зона. Респи для безпеки винесені за дороги-межі ігрової зони.

Повідомлення відредагував Tpacep - Сб, 18.03.2017, 14:06
Tpacep
14.01.2017, 11:39
#2
Маха, добре придумав з фоточками в легендi! Вийшло схоже на комiкс :)
Цитата Maha ()
АРТИЛЕРІЯ-через рацію команда СТОП, всі гравці залишаються на місці і не мають право рухатись, підбігає «людина-генштаб», закидає в заданий квадрат якусь піротехніку, що символізує умовне ураження всіх в радіусі 40м.

Артудари - хороша iдея, але нах цi умовностi! Можна закупити "римськi свiчки" i влаштовувати артудари в режимi реального часу - https://youtube.com/watch?v=bspzreaVbck

Цитата Maha ()
Боєзапасу в арти на 1-2 ???? залпи.

На 4-5 годин гри? Мало. Чим бiльше - тим цiкавiше. Але тут треба виходити з цiни залпу, щоб взнос на гру не сильно апнути.
I такий важливий ньюанс: ЖОВТI не повиннi знати, скiльки у СИНIX є артударiв. В iдеалi про це не повинен знати нiхто, крiм органiзатора. Навiть ми, хто читає цю тему.
Maha
14.01.2017, 17:56
#3
Цитата Tpacep ()
Артудари - хороша iдея, але нах цi умовностi! Можна закупити "римськi свiчки" i влаштовувати артудари в режимi реального часу - https://youtube.com/watch?v=bspzreaVbck

Якщо римські свічки, тоді хто буде їх запускати "людина-генштаб", чи гравці? Я думаю, що треба щось дальнобійніше та яскравіше чим римські, бо гравці які будуть залпити можуть самі потрапити під ответку зі стрілецької, а якщо "людина-генштаб", то поява його в квадраті викличе паніку в ЖОВТИХ і хто-куди врозсипну.

Додано (14.01.2017, 16:56)
---------------------------------------------
Можещось таке http://pyro-shop.com.ua/product/salyut-cgf-363/
http://firedragon.com.ua/p450726661-fejerverk-veselka-vystrelov.html
http://piston.kiev.ua/Kupit%D1%8C-salyut-v-Kieve/Salyutik-SU20-9.html
http://pyro-shop.com.ua/product/salyut-cgf-360/
http://pyro-shop.com.ua/product/salyut-colorfull-world-gw218-93/
http://pyro-shop.com.ua/product/salyut-cgf-361/
Треба, щось з іскрами тоді добре видно зону ураження, сам під такий поподав - у вухах дзвін та іскри навколо.

Повідомлення відредагував Maha - Сб, 14.01.2017, 18:09
Av@kS
15.01.2017, 02:23
#4
Римські на залпи не дуже підуть. Потрібно щось від салютних установок. Типу зарядів до ГП-26 Влада, але без баласту. 50-100 м думаю покриють легко. Запускати може не гравець. Я маю на увазі, можна попросити когось побути гостем на грі і попускати салюти так сказати. Зону арт батареї можна віднести до не ігрової, щоб того хто стрілятиме не розстріляли. Я можу попросити товариша виручити, так сказати. Бігати він не може, , бо ризик травми при бігу великий. Я його запрошував на гру показати, що воно, але він із-за цього не хотів і починати. От і нагода побачити гру і артилерія.

Додано (15.01.2017, 01:23)
---------------------------------------------
І думаю арту краще в мінометний розрахунок перейменувати. Реальні міномети 120 мм можуть на 8 км метати міни. 60-мм на 1-1.5 км (до 1 км звичайним зарядом, 1,5 посиленим. Це в основному межа для 60-ки). 82-мм до 3,5 км.
Ну це так, по роботі стикаюся, навіяло.


Повідомлення відредагував Av@kS - Нд, 15.01.2017, 02:19
Maha
15.01.2017, 12:07
#5
Цитата Av@kS ()
Типу зарядів до ГП-26 Влада

Це той самий салют силками вище, треба простіше мислити - підпалив гніт, направив салютницю(прикрутити скотчеп до дручка) в квадрат і поливаєш переметр, 7 залпів за раз думаю достатньо буде.
Цитата Av@kS ()
Я можу попросити товариша виручити, так сказати.

Звичайно можеш запросити його, та треба хардболіста з досвідом. Я думав Нео,він на останніх зльотах був присутній, але не грав через операцію та очах.

Цитата Av@kS ()
І думаю арту краще в мінометний розрахунок перейменувати. Реальні міномети 120 мм можуть на 8 км метати міни. 60-мм на 1-1.5 км (до 1 км звичайним зарядом, 1,5 посиленим. Це в основному межа для 60-ки). 82-мм до 3,5 км.
Ну це так, по роботі стикаюся, навіяло.

Пізнавальна інфа. Арта в нас умовна пофіг яка! Я ще думав зробити важкий умовний міномет(збити з колодок), щоб СИНІ з ним таскались по сектору, і залпити мали право не далі ніж 10м. від міномета, того дальність ураження приблизно буде 70-100м.

Повідомлення відредагував Maha - Нд, 15.01.2017, 12:38
Tpacep
15.01.2017, 19:21
#6
Цитата Maha ()
хто буде їх запускати "людина-генштаб", чи гравці?

Неiгровий персонаж (т.зв. "генштаб", "арта" i т.п.) за викликом командира СИНIX. До речi, можу зробити мапу полiгону з розбивкою на квадрати.

Цитата Maha ()
якщо "людина-генштаб", то поява його в квадраті викличе паніку в ЖОВТИХ і хто-куди врозсипну.

Не без цього. В реальностi пiдлiтаючий снаряд теж чутно i є кiлька секунд щоб знайти укриття.
Av@kS
15.01.2017, 22:57
#7
Є мапа Ірландця з розбивкою на квадрати,не варто робити вже зроблене. Залучити Нео згоден. Він справиться. Мінометом може слугувати труба, навіть пластикова. Іі задача ракету +/-направити. Під трубу підставка. В цілому і весь міномет. Я подумаю з чого його можна зробити. Глчну, що є з труб.

Додано (15.01.2017, 21:57)
---------------------------------------------
Людина генштаб матиме можливвсть радіо перехоплення? Може умовно дати 2 охоронці йому і ввести в гру, щоб можна було мочити його? Ще це може бути дод завданням-знайти і знищити штаб.

Maha
16.01.2017, 00:04
#8
А ще краще і логічніше дати завданя№3 для СИНІХ розгорнути в секторі вогневу точку для АРТИ, задати точне місце на карті. Арта буде важка довга колода на підпорах і біля неї ящик, типу снаряди чи міни. А тоді по запиту командира СИНІХ, буде вибігати людина-арта-генштаб у замовлений квадрат і поливає із салютниці. По правилам гри доки арта буде під контролем СИНІХ доти вони можуть вести вогонь. Жовті не можуть користуватися артою але можуть її знищити(1.підірвати картонний ящик від арти і 2.завалити на бік міномет)

Я думаю нормально придумали !?

Додано (15.01.2017, 23:04)
---------------------------------------------
Цитата Av@kS ()
Людина генштаб матиме можливвсть радіо перехоплення? Може умовно дати 2 охоронці йому і ввести в гру, щоб можна було мочити його? Ще це може бути дод завданням-знайти і знищити штаб.

Людина-арта-генштаб - це не ігрова особа, умовно його не має на полі бою,а він буде, позначимо якоюсь кольоровою майкою. Багато завдань не потрібно, бо й так буде складно. Жовтим більше завдань, але майже всі завдання будуть доступні, найскладніше буде встановити радар і утримати його. СИНІМ меньше завдань, та вони будуть трохи складніші.

Цитата Tpacep ()
До речi, можу зробити мапу полiгону з розбивкою на квадрати.

В Ірландцє карта є, та не дуже дедальна, якщо є можливість, знання як та бажання зробити карту-знімки зі супутника онлайн, то було б здорово. Якщо ні, то візьмемо карту Ірландця.

Повідомлення відредагував Maha - Пн, 16.01.2017, 00:07
Trio
16.01.2017, 01:19
#9
на коли плануєте зліт?
Av@kS
16.01.2017, 14:30
#10
Багато уявних моментів в грі. Якщо поивязати хард до реалій, то нам більш підійде сценарій як для ДРГ. Може якось в цьому напрямі розвинутм сценарій. Територія дозволяє далекі переходи і маневри. Група з 10-15 гравців ніколи цю територію не охоплювпла. Ну бо мт не профі. Тут міномет/арта згоден. Цікаво. А якщо допустим дрг притягне міномет і має влучити в певну будівлю. Умовно штаб, який буде штабом, генералом, охороною в 10-15 чоловік і не просто в стіну влучити, а на 2й поверх чи у намічене крило будівлі? І вони мають право моніторити ефір. В реалі це відповідало б штабу батальону.

Додано (16.01.2017, 13:30)
---------------------------------------------
Завдання оперативноі групи спецназу (за штаб грають) може як раз розгортати/утримувати рлс чи якийсь передавач. Зпвданням дрг може бути виявлення рлс/передавача, з'ясування робочоі частоти (можна або рацію умовну з заданою частотою покласти або папірець в коробку) і передача координат в свій умовний штаб. Передача даних є виграш. Не знайшли, програли.

Tpacep
16.01.2017, 17:54
#11
Цитата Maha ()
завданя№3 для СИНІХ розгорнути в секторі вогневу точку для АРТИ, задати точне місце на карті. Арта буде важка довга колода на підпорах і біля неї ящик, типу снаряди чи міни. А тоді по запиту командира СИНІХ, буде вибігати людина-арта-генштаб у замовлений квадрат і поливає із салютниці. По правилам гри доки арта буде під контролем СИНІХ доти вони можуть вести вогонь. Жовті не можуть користуватися артою але можуть її знищити(1.підірвати картонний ящик від арти і 2.завалити на бік міномет)

up
Давайте зупинимось на цьому варіанті реалізації артпідтримки і перейдемо до шліфування інших моментів.

Цитата Maha ()
МЕДИКИ- є по одному в обох командах, можуть надати першу медичну допомогу на протязі 10хв після поранення в руку або ногу.

Пропозиція 1: змінити 10 хв. на 5. Iнакше гравцевi буде простіше сходити на респ, аніж відігрувати поранення.
Пропозиція 2: дозволити надавати ПМД всім гравцям, а не лише медикам. По-перше, той же таки "реалізмъ". По-друге, робимо поправку на стандартний хаос - в результаті інтенсивних маневрів медик і поранені тупо загубляться i не знайдуть один одного. Та й медик - теж не безсмертний, певний час він може проводити поза грою, лишаючи поранених навіть того примарного шансу на допомогу.
А так у гравців буде мотивація обзавестись власним джгутом/бинтом і потренуватись юзати його в повній екіпіровці. Якщо ж хтось не захоче заморочуватись - може кликати/шукати медика або ж взагалі не відігрувати поранення, а просто йти на респ.
Зате пораненим, що отримали ПМД, в якості невеличкого бонусу можна дозволити моментальний респ. Треба лише дійти до "мертв'яка", зняти пов'язку і можна відразу повернутись у гру (при цьому всі хіти в руку/ногу обнуляються). Хай буде така умовна евакуація пораненого в тил, бо це лише в комп. іграшках поранений боєць відразу після перев'язки повертається в стрій.
Maha
16.01.2017, 23:24
#12
Цитата Tpacep ()
Давайте зупинимось на цьому варіанті реалізації артпідтримки і перейдемо до шліфування інших моментів.

Av@kS, дійсно давай обкатаємо цей сценарій. Людям подобабається грати в гру з історією де все логічно повязане, вони тоді знають для чого їи треба робити те чи інше. Давайте будемо відточувати деталі покроково.

Цитата Trio ()
на коли плануєте зліт?

Я думаю на ПОЧАТОК-середину квітня, буде вже не холодно і більш-менш сухо, в інших команд зявиться час, можливість ще щось організувати пізніше до літньої спеки. І ще в кінці квітня мені не вийде. Хто як думає?

Цитата Tpacep ()
Пропозиція 2: дозволити надавати ПМД всім гравцям,

Підтримую, тоді дійсно можна зменш час ПМД до 5хв, бо камради будуть ближче чим медик, який в полі.

Цитата Tpacep ()
Треба лише дійти до "мертв'яка", зняти пов'язку і можна відразу повернутись у гру (при цьому всі хіти в руку/ногу обнуляються).

Я переживаю що люди-поранені які добіжать до респа, не захочуть відразу повертатись в поле?!

ПМД-перемотати руку, ногу бінтом або еластичним бінтом.
Av@kS
17.01.2017, 00:56
#13
Перевязка і похід на респ для тих, хто хоче повергутися одразу вгру. Хто стомився, може йти на респ. Ніхто не змушує заходити одразу. Як показує практика народ бував на респі і по 30 хвилин. Не всі приіжають відпочивші і в гарному фізичному стані. Тому можна залишити і перевязку і похід на респ. І ще давно хотів запропонувати, але вагався.
Суть така: коли влучають, то мені якось язик не повертається казати вбитий. Нема цього і нехай ніколи не буде. Пропоную казати вибув, вийшов чи щось інше. Було б не погано підняти це питання на зльоті.
Tpacep
17.01.2017, 15:29
#14
Цитата Maha ()
Я думаю на ПОЧАТОК-середину квітня, буде вже не холодно і більш-менш сухо, в інших команд зявиться час, можливість ще щось організувати пізніше до літньої спеки. І ще в кінці квітня мені не вийде. Хто як думає?

Підтримую початок-середину квітня, бо пізніше феєрверки будуть становити більшу пожежну небезпеку.
АЄОА. В квітні страйкери теж планують на Лютіжі гру. Точна дата ще не відома. Можу спробувати узгодити з ними дати, та спершу нам треба зі своєю визначитись точно.

Цитата Maha ()
Я переживаю що люди-поранені які добіжать до респа, не захочуть відразу повертатись в поле?!

Цитата Av@kS ()
коли влучають, то мені якось язик не повертається казати вбитий. Нема цього і нехай ніколи не буде. Пропоную казати вибув, вийшов чи щось інше. Було б не погано підняти це питання на зльоті.

Давайте залишимо це на розсуд самих гравців.
Maha
17.01.2017, 21:29
#15
Скажу за себе,мені зручно тільки 1-2, 8-9, 29-30 квітня. Пропоную рініше відкрити сезон 8-9 квітня ?
Av@kS
18.01.2017, 16:54
#16
Сезон відкриємо,коли буде не так холодно і мокро. Гра при мінусі не доставляє задоволення.
Tpacep
18.01.2017, 17:46
#17
Давайте планувати на 8-9 квітня, бо страйкери орієнтуються на 20ті числа.
Бронювати полігон, поки інший хтось не перехопив?
Tpacep
26.01.2017, 13:25
#18
Цитата Tpacep ()
Бронювати полігон, поки інший хтось не перехопив?

Ну то що? Чи ще будемо голосування влаштовувати?
Maha
26.01.2017, 23:17
#19
Я за 8-9 квітня, можна голосвалку зробити на ВХФ, голосувати між 1-2, 8-9 квітням.
Трасер,а ти знаєш точно коли страйкери збираються?
Треба вже сценарій викласти на ВХФ, щоб люди бачили активнісь і серьозність намірів і починали планувати зарання. Давайте до кінця цього тижня визначаємось і з наступного вивішуємо сценарій на ВХФ, а орг. деталі будемо точити в себе на форумі.
Tpacep
26.01.2017, 23:37
#20
Цитата Maha ()
можна голосвалку зробити на ВХФ, голосувати між 1-2, 8-9 квітням.

Особисто я проти подібних голосувань. Треба відходити від цієї практики. Все одно всім не догодиш. В сусідніх пісочницях все простіше - організатори назначають дату, а потенційні учасники підлаштовуються під неї.

Цитата Maha ()
Трасер,а ти знаєш точно коли страйкери збираються?

Вони цього ще самі не знають. Чувак відповів: "у 20тих числах". Але це один організатор однієї гри, а що там на думці в когось іншого - ми не знаємо. Тому треба швидше роздуплятись і бронювати.