Сб, 27.04.2024, 02:33
Мобільна версія | Реєстрація | Вхід
[ Нові повідомлення | Правила форуму | Пошук по темам та учасникам форуму | Пошук по сайту ]
Форум » Форум » Зльоти » 8-9 квітня, Лютіж - Всеукраїнський зліт "Весна-2017"
8-9 квітня, Лютіж - Всеукраїнський зліт "Весна-2017"
Maha Дата: 27.01.2017, 21:23 | Повідомлення # 21
Група: Команда
Реєстрація: 01.07.2013
Повідомлень: 1215
Статус: Offline
Ну тоді 8-9 квітня бронь на Лютіж і в понеділок сценарій на ВХФ?!
 
Tpacep Дата: 28.01.2017, 01:42 | Повідомлення # 22
Група: Адміністратори
Реєстрація: 19.10.2010
Повідомлень: 3749
Статус: Offline
ОК!
Ще треба затвердити правила поранень. Пропоную 10 пунктів, які теж треба буде опублікувати на ВХФ десь на початку теми після сценарію:

1. Пораненням вважається влучання кулі (або черги куль) в руку або в ногу.
2. Наступне влучання будь-куди переводить гравця у статус "вбитий".
3. При будь-якому пораненні (хоч в руку, хоч в ногу!) гравець зобов'язаний відразу припинити відстрілюватись i застосовувати гранати. Можна лише вести (радіо)переговори та пересуватись (з певними обмеженнями - див. п. 4) для пошуку укриття і отримання меддопомоги.
4. При пораненні в руку гравець може вільно пересуватись, але при повзанні і подоланні різних перешкод забороняється користуватись пораненою рукою. При пораненні в ногу гравець може повзати і повільно ходити в повний зріст, імітуючи накульгування.
5. Якщо протягом 5 хвилин після поранення гравцю не надана перша медична допомога (ПМД), він переходить у статус "вбитий" і йде на респ.
6. ПМД можуть надавати: гравець сам собі або будь-який інший гравець його сторони.
7. ПМД являє собою перев'язку місця поранення еластичним бинтом. (Звичайним марлевим колись вже пробували - фігня!)
8. ПМД надається лише в ігровій зоні. Якщо "поранений" гравець без перев'язки вийшов на респ, він вважається "вбитим".
9. Після перев'язки відбувається умовна "евакуація пораненого в тил" - гравець самостійно добирається до респу, керуючись п.п. 2, 3 і 4.
10. Коли поранений гравець дістається до респу, він знімає пов'язку, переходить у статус "здоровий" і має право в будь-який зручний час (хоч вiдразу) повернутись у гру.

P.S. В перше повідомлення цієї теми поступово будемо вносити ті правки, до яких ми тут прийшли.


Повідомлення відредагував Tpacep - Нд, 29.01.2017, 11:00
 
Maha Дата: 30.01.2017, 12:34 | Повідомлення # 23
Група: Команда
Реєстрація: 01.07.2013
Повідомлень: 1215
Статус: Offline
Грамотно написано. prof
 
Tpacep Дата: 30.01.2017, 14:59 | Повідомлення # 24
Група: Адміністратори
Реєстрація: 19.10.2010
Повідомлень: 3749
Статус: Offline
Цитата Maha ()
РЕСП- кожних 15хв.????????????

Задумався над балансом.
При інтервалі 15 хв. середній час очікування на респі 6-7 хв. Це все одно, що дочекатись медика, промудохатись з перев'язкою в полі, пришкутильгати на респ, зняти пов'язку, ковтнути води і дозарядитись. ПМД як такої в грі не буде, простіше буде визнати себе "вбитим" і спокійно сходити на респ.
Чи не збільшити інтервал до 20 хв.? Це підніме цінність ігрового життя і при пораненні гравці будуть більш зацікавлені у наданні ПМД, щоб швидше повернутись у гру.
 
Maha Дата: 01.02.2017, 00:14 | Повідомлення # 25
Група: Команда
Реєстрація: 01.07.2013
Повідомлень: 1215
Статус: Offline
Цитата Tpacep ()
Чи не збільшити інтервал до 20 хв.?

Забув тобі сказати і добре, що нагадав - хлопці теж пропонували підняти до 20хв(обгвор. це в дорозі на Бєлку). Я не проти. Хай буде 20хв.

Додано (31.01.2017, 23:14)
---------------------------------------------
На ВХФ почався срач, на рах. ПМД і двохітовки.

Можна зробитт так, як пропонує Влад або є ще два варіанти:
1) На кожних 5 чол. є один медик, у медика є аптечка з 3-5 бинтами на всю гру(залежить від кілк людей в групі). Тільки медик має право надавати ПМД, ПМД надається на місці де підстрелили бійця в радіусі 20м(імітація утруднення пересування під час поранення), боєць не має право відбиватися, він може тільки ховатися в межах 20м і чекати медика протягом 5хв., після надання медиком ПМД пораненому, боєць стає повноцінним гравцем. Якщо ще раз попали - боєць стає "вбитий" і вйо на респ 20хв., після яких він знову стає повноцінним гравцем. Медик медику і сам собі може надавати ПМД(по правилам гри тільки медики володіють навиками парамедицини). Медик буде позначений невеликою повязкою з білої ткан і червоним хрестом на плечі або спині.
2) Все те саме , шо зверху тільки тепер в кожного гравця є одна аптечка(бинт) на всю гру, хоче мотає сам себе, хоче когось, або передає іншому. В одного бійця можуть бути всі аптечки групи. Та друге-наступне влучання- все одго вбитий, не встиг надати ПМД- вбитий.

Ліміт повинен бути, бо в реалі теж аптечка закінчується.


Повідомлення відредагував Maha - Ср, 01.02.2017, 00:22
 
Tpacep Дата: 01.02.2017, 00:49 | Повідомлення # 26
Група: Адміністратори
Реєстрація: 19.10.2010
Повідомлень: 3749
Статус: Offline
Цiкаво, то Влад в АТО бачив, що пораненi так активно продовжують вести бiй? :?
Приберемо евакуацiю - скажуть "А чо ждать так долго? Давай респ по 5 сек!" I т.д.
Але запропонуй свiй варiант ПМД (краще - другий), бо в моєму побачив один серйозний недолiк. Суть наступна.
Полiгон компактний. Поранений не перев'язуючись встигне спокiйно дiйти майже до самого респу (а якщо й доб'ють по дорозi - все рiвно туди йти), в кроцi вiд нього спокiйно перев'яжеться (а не посеред гущi бою) i тут же вiдреспиться. Таким чином, ПМД в грi буде, але суто формальна. Висновок - нах!
 
Maha Дата: 01.02.2017, 12:52 | Повідомлення # 27
Група: Команда
Реєстрація: 01.07.2013
Повідомлень: 1215
Статус: Offline
Розумію, твоє обурення, та все одно з чогось треба починати. До цього взагалі на зльотах не було ПМД, а так буде додаткове міні-завдання для кожного гравця- врятувати себе або побратима, таким чином кожен буде відчувати себе активно задіяним в грі, що психологічно важливо. Отже запропонуємо варіант №2.

-В кожного гравця є одна аптечка( один ел.бинт) на всю гру, може мотати сам себе, може когось, може передати аптечку іншому гравцю. В одного бійця можуть бути всі аптечки групи. Та друге-наступне влучання- все одго "вбитий", не встиг надати ПМД- "вбитий". ПМД надається на місці де підстрелили бійця в радіусі 20м(імітація утруднення пересування під час поранення), боєць не має право відбиватися(бо в нього умовна загальна слабкість від кровотечі), він може тільки ховатися в межах 20м і чекати побратима або надати сам собі ПМД протягом 5хв. Після надання побратимом ПМД пораненому або самому собі, боєць стає повноцінним гравцем. Якщо ще раз попали - боєць стає "вбитий" і вйо на респ 20хв., після яких він знову стає повноцінним гравцем. Бинт який використали в гру вже не повертається.


Повідомлення відредагував Maha - Ср, 01.02.2017, 12:54
 
Tpacep Дата: 01.02.2017, 13:21 | Повідомлення # 28
Група: Адміністратори
Реєстрація: 19.10.2010
Повідомлень: 3749
Статус: Offline
Та все норм, без образ. Сам вже бачу, що мій варіант не дуже. Це і є тверезий аналіз.

Цитата Maha ()
Бинт який використали в гру вже не повертається.

1 перев'язка на всю гру - вважай, що її нема зовсім. Хай бинт відновлюється разом з виходом гравця з респу. До речі, тоді й інтервал респів можна зменшити до 15 хв. для більшої динаміки.

Цитата Maha ()
ПМД надається на місці де підстрелили бійця в радіусі 20м(імітація утруднення пересування під час поранення)

Це теж зайве. Треба обмежити можливості пересування в залежності від місця поранення (якщо в ногу - то тільки повзати; прибираємо поблажку у вигляді "ходити з накульгуванням"), але не обмежувати дальність пересування. Якщо є сили і час проповзти на іншу сторону полігону - чом би й ні?!
 
Maha Дата: 01.02.2017, 23:45 | Повідомлення # 29
Група: Команда
Реєстрація: 01.07.2013
Повідомлень: 1215
Статус: Offline
Поправки по ПМД вже закинув на сайт.
 
Tpacep Дата: 06.02.2017, 17:22 | Повідомлення # 30
Група: Адміністратори
Реєстрація: 19.10.2010
Повідомлень: 3749
Статус: Offline
Може, заборонити використання штурмових сЧитів? Останнім часом їх і так не видно на іграх, але все ж таки... Як-не-як, моделюємо військову операцію, а не поліцейську.
 
Maha Дата: 06.02.2017, 23:40 | Повідомлення # 31
Група: Команда
Реєстрація: 01.07.2013
Повідомлень: 1215
Статус: Offline
Хай будуть, в реалі є БМП за якою ховаються. Я бачу тенденцію до їх зменьшеня, скоро це буде архаїзм, люди самі бачуть, що мобільність це більш ефективно.
 
Tpacep Дата: 07.02.2017, 10:25 | Повідомлення # 32
Група: Адміністратори
Реєстрація: 19.10.2010
Повідомлень: 3749
Статус: Offline
Щит в якості БМП - це ще більша умовність, ніж арта, поранення і ПМД разом узяті. Особливо, коли ця "БМП" "заїде" в будинок і буде бігати коридором :)
 
Maha Дата: 07.02.2017, 21:45 | Повідомлення # 33
Група: Команда
Реєстрація: 01.07.2013
Повідомлень: 1215
Статус: Offline
Це все ясно, я хочу сказати, що не треба ставити багато обмежень та заборон, люди до цього самі дійдуть. А якщо ставити, то поступове, не ламати через коліно. Цю тему можна підняти на всезагальний розсуд, хай самі вирішують брати,чи ні. От і побачимо як народ до цього ставиться.
 
Tpacep Дата: 08.02.2017, 13:41 | Повідомлення # 34
Група: Адміністратори
Реєстрація: 19.10.2010
Повідомлень: 3749
Статус: Offline
Так ми й робимо поступово. Ми ж не піднімаємо питання зміни загальноприйнятих правил (до речі, там про щити нема ні слова), а лише доповнюємо їх на одну гру.
Ладно, зараз спробую промацати цей грунт...
 
Tpacep Дата: 15.02.2017, 00:23 | Повідомлення # 35
Група: Адміністратори
Реєстрація: 19.10.2010
Повідомлень: 3749
Статус: Offline
Отже, проти заборони щитiв особливих заперечень нема. Махо, дописуй в початок теми на ВХФ:
- штурмовi щити забороненi.
- гравцям мати при собi еластичний бинт довжиною не менше 1 м (для перев'язки).


Ще треба придумати:
1. Що буде являти собою портативний радар i антена перехоплення?
2. Як вони будуть монтуватись/знищуватись?
 
Maha Дата: 15.02.2017, 23:53 | Повідомлення # 36
Група: Команда
Реєстрація: 01.07.2013
Повідомлень: 1215
Статус: Offline
Цитата Tpacep ()
Отже, проти заборони щитiв особливих заперечень нема. Махо, дописуй в початок теми на ВХФ:

+
Цитата Tpacep ()
Ще треба придумати:
1. Що буде являти собою портативний радар i антена перехоплення?
2. Як вони будуть монтуватись/знищуватись?

Радар має зкладатися з 3-ох частин, на початку гри в кожній частині радара буде одна з трьох деталей рації(рація з координатами генштаба, батарея, антенка).Після надання ПМДкомандиру групи, ЖОВТІ мають знайти або відбити всі три деталі радара(радар СИНІМ рухати не можна, можна мінувати, засідку, тощо) і тоді зібрати рацію. Зібравши рацію можна звязатись з генштабом і отримати від генштаба нові ввідні(місце встановлення радара).Потім командир ЖОВТИХ може звязуватись з генштабом тільки через знайдену рацію, рація буде спецом без гарнітури.
Я думаю радар зробити важким та габаритним щоб його не можливо змонтувати на місці і занести на дах 4поперхівки. Низ-це тринога збита з довгих колод,середина- це кортоний ящик надягнутий на колоду-ядро, верх тонка висока палка з прапорцем на кінці. Монтується скотчем тільки тонка палка до основи, так щоб була вертикально і трималась. Якщо СИНІ захоплюють радар, то вони можуть його роботу тимчасово призупинити - зрізавши або зірвавши скотч та покласти тонку палку з прапорцем(верхню частину радара) на підлогу біля радару, ЖОВТІ можуть знову роботу радару поновити - примотавши знову тонку палку до основи, рухути радар з місця не можна. І так до закінтчення часу гри. Скотч займе трохи часу- це імітація налаштування електроніки РЛС.

Антена перехоплення - це дві довгих тонких палки, які монтуються скотчем. На одній зробимо уступи для ніг, щоб можна було б забити нагами в землю, а інша тонка палка з кольоровим прапорцем і написом "Антена-перехоп."
 
Tpacep Дата: 24.02.2017, 00:05 | Повідомлення # 37
Група: Адміністратори
Реєстрація: 19.10.2010
Повідомлень: 3749
Статус: Offline
Рація з частотою генштаба, ввідні по ходу гри - це зайве ускладнення як для ЖОВТИХ, так і для організаторів. Найменше непорозуміння, збій зв'язку - і гра висне та глючить. Сценарій має працювати без втручання ззовні.
Тринога, ящик і прапорець - це і є складові РЛС. Хай ЖОВТІ їх і шукають, несуть на точку і там збирають. Триногу треба зробити складною, як фотоштатив.
І зі скотчем в рукавицях працювати неможливо, треба мотузку.

До завдань ЖОВТИХ забули додати ще один пункт: "Знайти та знищити артилерійську вогневу точку СИНІХ".
І треба переглянути завдання ЖОВТИХ, бо їх виходить забагато - аж 6 (проти трьох у СИНІХ):

Цитата Maha ()
1. Знайти за 10 хв. (умовна кровотеча) пораненого (надати першу меддопомогу) командира всієї групи для координації подальших дій.

Прибрати взагалі. Не робити командира ЖОВТИХ ключовим для подальшого просування їх по сценарію, бо від старту гри час і так буде працювати проти них.

Цитата Maha ()
2.Знайти місце падіння вертушок, щоб інженер міг зібрати РЛС. Місця падіння відомі командиру групі, бо в кожній вертушці є маяки-чорні скриньки.

Місця падіння не можуть бути відомі, бо збиті вертушки - це аварійна ситуація, хаос і т.п. Пропоную розкидати частини РЛС по полігону (на відкритих місцях, не дуже далеко вiд респу ЖОВТИХ) і задати ЖОВТИМ відшукати їх самостійно.

Цитата Maha ()
3. Наладити зв'язок з генштабом, для зясування точного місця встановлення РЛС (на кожній частині РЛС буде одна з трьох деталей рації з частотою генштабу).

Якщо ЖОВТІ прибули в сектор встановлювати РЛС, то логічно, що місце їм вже відоме. Бiльше того, на полігоні всі "стратегічні висоти" (двоповерхівки) розміщені так близько, що немає значення, на якій саме буде встановлена РЛС - повітряний простір однаково буде перекрито. І найголовніше - якщо ЖОВТИМ жорстко задати місце, сценарій швидко зведеться до штурму/оборони одного будинку і може просто забуксувати.
А тому пропозиція наступна: місце встановлення РЛС ЖОВТІ обирають на свій розсуд. Можуть розвідати всі двоповерхівки, а де вдасться закріпитись - там і встановити РЛС. Але після запуску РЛС переносити її в інше місце вже не можна.

Щоправда, в результатi весь движ все рiвно зведеться до одного цього будинку. Тому було б значно цiкавiше, щоб РЛС була одноразовою (знищувалась пiдривом ящика, а не зриванням прапорця), а ЖОВТI, побоюючись втратити РЛС (а значить - програти), до кiнця могли б тягнути з ïï розгортанням, намагаючись заплутати СИНIХ щодо остаточного мiсця. Це додало б в гру iнтриги та невизначеностi.
 
Maha Дата: 24.02.2017, 23:15 | Повідомлення # 38
Група: Команда
Реєстрація: 01.07.2013
Повідомлень: 1215
Статус: Offline
Цитата Tpacep ()
Рація з частотою генштаба, ввідні по ходу гри - це зайве ускладнення як для ЖОВТИХ, так і для організаторів. Найменше непорозуміння, збій зв'язку - і гра висне та глючить. Сценарій має працювати без втручання ззовні.

+

Цитата Tpacep ()
Тринога, ящик і прапорець - це і є складові РЛС. Хай ЖОВТІ їх і шукають, несуть на точку і там збирають

Хай ЖОВТІ збирають де хочуть, хоч відразу зібрали і занесли на точку, хоч по частинах на точці.

Цитата Tpacep ()
Триногу треба зробити складною, як фотоштатив.
І зі скотчем в рукавицях працювати неможливо, треба мотузку.

+

Цитата Tpacep ()
До завдань ЖОВТИХ забули додати ще один пункт: "Знайти та знищити артилерійську вогневу точку СИНІХ".
І треба переглянути завдання ЖОВТИХ, бо їх виходить забагато - аж 6 (проти трьох у СИНІХ):

+, але це завдання не є обовязковим.

Цитата Tpacep ()
Прибрати взагалі. Не робити командира ЖОВТИХ ключовим для подальшого просування їх по сценарію, бо від старту гри час і так буде працювати проти них.

Чого? Ми зробимо так, що воно виконається 100%. Додає атмосфери і підтримку до ПМД.

Цитата Tpacep ()
Місця падіння не можуть бути відомі, бо збиті вертушки - це аварійна ситуація, хаос і т.п. Пропоную розкидати частини РЛС по полігону (на відкритих місцях, не дуже далеко вiд респу ЖОВТИХ) і задати ЖОВТИМ відшукати їх самостійно.

+

Цитата Tpacep ()
Якщо ЖОВТІ прибули в сектор встановлювати РЛС, то логічно, що місце їм вже відоме. Бiльше того, на полігоні всі "стратегічні висоти" (двоповерхівки) розміщені так близько, що немає значення, на якій саме буде встановлена РЛС - повітряний простір однаково буде перекрито. І найголовніше - якщо ЖОВТИМ жорстко задати місце, сценарій швидко зведеться до штурму/оборони одного будинку і може просто забуксувати.
А тому пропозиція наступна: місце встановлення РЛС ЖОВТІ обирають на свій розсуд. Можуть розвідати всі двоповерхівки, а де вдасться закріпитись - там і встановити РЛС. Але після запуску РЛС переносити її в інше місце вже не можна.

+, так і планував, всі двоповерхівки 2,3,5,6, крім 1,бо там стрьомно вилазити і 4 розміщене непосередині.

Цитата Tpacep ()
Щоправда, в результатi весь движ все рiвно зведеться до одного цього будинку. Тому було б значно цiкавiше, щоб РЛС була одноразовою (знищувалась пiдривом ящика, а не зриванням прапорця), а ЖОВТI, побоюючись втратити РЛС (а значить - програти), до кiнця могли б тягнути з ïï розгортанням, намагаючись заплутати СИНIХ щодо остаточного мiсця. Це додало б в гру iнтриги та невизначеностi.

Треба ще подумати над цим питанням і зробити так ,щоб кожна команда мала можливість закінчити гру під кінець часу,та не раніше, бо СИНІ можуть швидко дістатись до РЛС і знешкодити її, і таким чином гра швидко закіньчиться, або припасти всі залпи арти на кінець, а потім вдарити, і знешкодити РЛС.
 
Tpacep Дата: 25.02.2017, 00:52 | Повідомлення # 39
Група: Адміністратори
Реєстрація: 19.10.2010
Повідомлень: 3749
Статус: Offline
Можна зробити так, що арта буде знищувати РЛС. Тодi завдання ЖОВТИМ "знищити арту СИНIX" вiдразу ж набирає практичного змiсту. I боï йтимуть не лише навколо пари будинкiв, а по всьому полiгону (що нам i треба).
Цiкавим буде й те, що ЖОВТI за певних обставин зможуть виграти i без знищення арти: закiнчився БК, СИНI затупили викликати удар, сама арта промазала...

А щоб гра передчасно не закiнчилась через знищення РЛС, скинемо з вертушок не один комплект запчастин, а 2 (типу, ЖОВТI завбачливо прихопили запасну РЛС). До речi, за бажання можуть ставити ïx хоч одночасно в рiзних мiсцях - знову елемент невизначеностi, свобода дiй, кiлька осередкiв зiткнень.

Цитата Maha ()
Чого?

Тому що виконання чи провал цього завдання нiяк не позначиться на ходi гри. Навiть якщо ЖОВТI заб'ють на порятунок командира, через 10 хв. вiн вийде з гри, а ще через 5 - повернеться. Сенс в такому завданнi?! Якби грали без респауна, сенс би був, а так воно не матиме вирiшальноï ролi.
Хай краще завдань буде менше, але вони будуть логiчно пов'язанi з кiнцевою метою гри. I людям на мiсцi буде простiше розiбратись в усьому цьому, не доведеться вiдволiкатись на другоряднi задачi.
А ПМД у грi i так буде. Принаймнi, я дуже сподiваюсь, що гравцi свiдомо поставляться до цього.
 
Maha Дата: 28.02.2017, 23:27 | Повідомлення # 40
Група: Команда
Реєстрація: 01.07.2013
Повідомлень: 1215
Статус: Offline
Цитата Tpacep ()
Тому що виконання чи провал цього завдання нiяк не позначиться на ходi гри. Навiть якщо ЖОВТI заб'ють на порятунок командира, через 10 хв. вiн вийде з гри, а ще через 5 - повернеться. Сенс в такому завданнi?!

План такий був:
По сценарію, тільки командир ЖОВТИХ має GPS навігатор з маяками "впавших пташок"(це буде конверт, який розкриє тільки після надання ПМД, якщо відкриє раніше- ну і хрен з ним, все одно гра закрутиться). Розмістемо дві групи поблизу так, щоб вони знойшлись 100%, а третя буде далеко.

Цитата Tpacep ()
Можна зробити так, що арта буде знищувати РЛС. Тодi завдання ЖОВТИМ "знищити арту СИНIX" вiдразу ж набирає практичного змiсту. I боï йтимуть не лише навколо пари будинкiв, а по всьому полiгону (що нам i треба).

Як будем визначати ураження артою радара?

Цитата Tpacep ()
А щоб гра передчасно не закiнчилась через знищення РЛС, скинемо з вертушок не один комплект запчастин, а 2 (типу, ЖОВТI завбачливо прихопили запасну РЛС).

Як це виконати технічно? В одній точці падіння пташки залишати по два комплекта? Бо 6 деталій шукати це вже занадто.

Цитата Tpacep ()
До речi, за бажання можуть ставити ïx хоч одночасно в рiзних мiсцях - знову елемент невизначеностi, свобода дiй, кiлька осередкiв зiткнень.

В нас людей буде не так багато, щоб робити багато осередків. Хай краще тільки одна РЛС може працювати в секторі. І уяви собі, Жовті розділились на два осередки, а СИНІ однією групою спочатку винесль один осередок , а потім інший.
 
Форум » Форум » Зльоти » 8-9 квітня, Лютіж - Всеукраїнський зліт "Весна-2017"
Пошук:

©2010-2024 Київська хардбольна команда "ZAGRAD"Безкоштовний хостинг uCoz